Kan mijn 960 op G3?
- V700 register
- Nieuw lid
-
storingen? Deze bakken lopen juist heel goed op LPG. Zoek maar even op deze site en je vindt een aantal prima adressen voor inbouw. Reken wel op meer dan 2000,= voor G3. Uiteraard is het wel wijsheid om te weten hoe jouw motor eraan toe is. Hoeveel heeft hij gelopen en hoe is ermee omgegaan en is hij goed onderhouden etc etcbarry82 schreef : Ik heb zelf ook een 960 uit 95 en zit ook al een tijdje te denken om er g3 in te doen,maar ik heb dus het zelfde ze zegen allemaal dat je veel storingen kan krijgen en dat je niet zal gaan betallen naar g3 maar naar gewoon gas.
en als ik dan de vraag stel van wat zou het kosten om gas in te bouwen krijg je gewoon geen antwoord,dan is het van dat doen we niet ivm met storingen enzo vind het zelf erg lastig allemaal en twijfel erg wat ik nu moet doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Word zws niks , er zit geen T in het chassisnr. en zowiezo moest de computer vernieuwd worden a 575 euro. Een 2ehands al G3 computer mag niet...
Wat een bureaucratisch landje, wie kent er iemand bij een gasboer die vriendje even wil zijn '

- V700 register
- Nieuw lid
-
Eigenlijk zit je ivm de grootte van het inlaatspruitstuk van de 6 cilinders vast aan LPG injectiesysteem (dampgas als VSI of LSI of vloeibaar als LPi). Dat zijn de relatief dure systemen die voor G3 in aanmerking komen. Neem je een ouderwetse ringmixer installatie dan is de kans erg groot dat je vroeger of later een (serieuze) backfire krijgt. In het ergste geval brandt je motor/auto uit. Natuurlijk wel jammer als je met zo'n duur systeem geen G3 krijgt. Terwijl dezelfde systemen dat wel krijgen in jongere auto's van hetzelfde type.barry82 schreef : Ik heb zelf ook een 960 uit 95 en zit ook al een tijdje te denken om er g3 in te doen,maar ik heb dus het zelfde ze zegen allemaal dat je veel storingen kan krijgen en dat je niet zal gaan betallen naar g3 maar naar gewoon gas.
en als ik dan de vraag stel van wat zou het kosten om gas in te bouwen krijg je gewoon geen antwoord,dan is het van dat doen we niet ivm met storingen enzo vind het zelf erg lastig allemaal en twijfel erg wat ik nu moet doen.