Kan mijn 960 op G3?
- V700 register
- Nieuw lid
-
zou dit mogelijk zijn ? kreeg van een gasboer uit de buurt te horen dat het niet kon , maar wel met een nieuw ingebouwde installatie...
gr jg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bel even met Lean Mesman in Son, die kan het je vast met zekerheid zeggen en is ook nog eens de goedkoopste, volgens mij.Zelfs voor jou, met twee keer 180 kilometer reizen...

- V700 register
- Nieuw lid
-

Hans Kakes

- V700 register
- Nieuw lid
-
maar ik ben er ook al achter dat je vriendjes bij de gasboer of rdw moet hebben.
zal vandaag even mijn vaste gasman bellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen, zo werkt het niet (als het goed is)Jan-Geert schreef : maar ik ben er ook al achter dat je vriendjes bij de gasboer of rdw moet hebben.
Gasinstallatie moet van na 2002 zijn, ingebouwd in een auto met minimaar milieukenmerk U9 of hoger op je kenteken en that;s it.
Mijn 940 heeft een installatie uit januari 1996 en is omkeurbaar want:Vialle LPiT in het chassisnummerU9 op kentekenen ik heb de centen (500 euro)
Nogmaals, bel Mesman, (overwegend Volvo) gasinbouwer, die kan het je zo vertellen.
Administratief omkeuren van een installatie van voor 2002 kan wel goedkoper, maar dan heb je te maken met een niet officieel bij Vialle aangesloten gas'boer', en waarschijnlijk ook de bijbehorende garantie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
en als ik dan de vraag stel van wat zou het kosten om gas in te bouwen krijg je gewoon geen antwoord,dan is het van dat doen we niet ivm met storingen enzo vind het zelf erg lastig allemaal en twijfel erg wat ik nu moet doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Gr.

Derk
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-

en hij is te koop...

mvh

John B

- V700 register
- Nieuw lid
-