740 uit 91 en G3 : kan dat ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onder 'lopen ' versta ik, het zelfstandig in stand houden van minimaal stationair toerental of (gebrekkig) rijdbaar.rudiger schreef : .........zonder LMM zou ie volgens mij ookm nog op benzine moeten lopen zij heel slecht...
Met een kapotte LMM is dit absoluut niet het geval.Zonder het gaspedal ver in te trappen is ie niet te starten en op benzine kapt ie er domweg mee, als je hem uberhaupt al aan de gang krijgt.
Ik zou een moeten meten aan de oude die ik heb, of je hem kan vervangen voor een normale weerstand, je hebt hem immer maar nodig om te starten, dat ie dan een beetje te rijk loopt, gedurende die paar seconden, is hooguit met warm blok vervelend.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J.S. Duursma
- Verbannen
-
- Marc van der Marek (GAST)
- Platinum lid
-
Als deze noodloopfunctie tenminste niet door de gasinbouwer om zeep is geholpen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kun je me aangeven, waar deze noodloopregeling wordt vermeld en waar deze regeling technisch wordt iotgelegd?Graag het nummer van het manual en bladzijde, want daar wil ik wel meer van weten.Marcmarel schreef : Als je stekker van de LMM loshaalt en dan start zou-ie moeten gaan lopen (maar reageert niet heel soepel op het gaspedaal en loopt ws. wat te rijk). De computer gebruikt dan het toerentalsignaal om de hoeveelheid in te spuiten brandstof te berekenen.
Als deze noodloopfunctie tenminste niet door de gasinbouwer om zeep is geholpen.
Zo werkt het namelijk niet, in de practijk.
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan ik nu wel of niet de LMM eruit laten? De LMM is zo te zien aan de draden nog heel, maar kan ik deze ook doormeten?
Omdat de computer het niet doet, kan ik niet via het kastje uitlezen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hebt er als het goed is twee, lijkt me sterk dat ze beide overleden zijn, niet?Zowel in aansluiting 2 als 6 moet je dmv de knippercodes iets kunnen uitlezen.jolande schreef : Omdat de computer het niet doet, kan ik niet via het kastje uitlezen.
Deze pagina's gevonden: <a href="/node/12449">Overzicht storingscodes voor 700 en 900 serie.</a>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wow Jan,misschien moet ik dan nog eens met mijn inbouwer gaan praten. Toen het LPG werd ingebouwd had ik nog de toevgoeging K6 op mijn kenteken. Daarna is dat gewijzigd in U9 zoals <a href="/node/21270" target="_blank">elders </a>op de site te lezen. Toen ik mijn kenteken liet veranderen bij RDW en ik vertelde dat ik nu voor g3 ging vertelden ze me dat me dat nooit zou lukken. Ik wil wel de naam van jou LPG inbouwer. Als hij me kan garanderen dat ik de G3 goedkeuring kan krijgen heeft hij een klant erbij !Jan Duursma schreef : Beste Rudiger,Mijn 760 uit 1985 kreeg eind vorig jaar na de inbouw van een Vialle LPG-systeem tot mijn grote verrassing een G3-goedkeuring, volgens de inbouwer omdat de emissie aan de G3-normen voldeed. Belastingtechnisch heb ik er maar 1,5 jaar plezier van, maar toch
Jan
Groeten Rudiger
- Platinum lid
-
Oh, dit is voor de 240 zekeringskast maar voor de 740 is vast een vergelijkbare manier.
- V700 register
- Nieuw lid
-