940 LPG ombouwen naar G3
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2008 12:53 #1205954
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank u dank u
dank voor de reacties. ik ga in ieder geval eerst eens checken bij de gasboer wat de kosten zouden gaan worden en of het een herkeuring kan zijn of ombouw v/d computer. Ik laat het weten zodra ik meer weet.
En natuurlijk wil ik graag een 940 (én automaat + cruise control). De 740 bevalt goed en ik heb er veel aan gedaan om hem weer ok te maken maar een 940 is toch weer wat verfijnder en ook luxer. Tsja t blijft lastig, als t aan mij lag had ik van elk type hier een uitvoering staan
En natuurlijk wil ik graag een 940 (én automaat + cruise control). De 740 bevalt goed en ik heb er veel aan gedaan om hem weer ok te maken maar een 940 is toch weer wat verfijnder en ook luxer. Tsja t blijft lastig, als t aan mij lag had ik van elk type hier een uitvoering staan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2008 12:58 #1205955
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bas
bas, ga jij trouwens nog ombouwen naar G3 ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2008 13:25 #1205957
door V700 register
Nieuwe installatie heb ik volgens mij niet stellig iets over beweerd.Mijn voormalige 164 kan ook op G3, al ik er een nieuwe installatie in laat leggen bij een NIET erkende dealer.Wellicht dat Mesman met een AMS van NA 2002 ook nog iets kan betekenen.
Je moet wel effe het onderscheid blijven maken in mensen die een nieuwe installatie laten moneteren en een 'oude' omkeuren.
@Henk: Ja, maar allemaal drukte en andere dingen aan mijn hoofd. Jammer van de 40 euro meer per maand, maar een dag vrij nemen kost meer.....
Het zal wel na de vakantie worden.....net als de reflectiestrips, helaas............
Beantwoord door V700 register in topic Zal allemaal best.
Maar een 94-er met een AMS installatie kun je bij een erkende gasboer niet OM LATEN KEUREN, en daar gaat het me om. Punt.Jeroen schreef : als je het zelf niet meemaakt betekent het niet per definitie dat het niet kan, Bas.
een van deze twee staat nu op G3
Nieuwe installatie heb ik volgens mij niet stellig iets over beweerd.Mijn voormalige 164 kan ook op G3, al ik er een nieuwe installatie in laat leggen bij een NIET erkende dealer.Wellicht dat Mesman met een AMS van NA 2002 ook nog iets kan betekenen.
Je moet wel effe het onderscheid blijven maken in mensen die een nieuwe installatie laten moneteren en een 'oude' omkeuren.
@Henk: Ja, maar allemaal drukte en andere dingen aan mijn hoofd. Jammer van de 40 euro meer per maand, maar een dag vrij nemen kost meer.....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2008 14:15 #1205967
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ehm.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2008 14:23 #1205968
door V700 register
Bij een nieuwe installatie kan dat dus wel, je krijgt immers de rekening.
Bij oude installaties, kun je dit niet.Als je bij een gasboer binnenrijdt met een computer met het juiste LPE nummer, krijg je toch geen G3 keur, omdat je niet kunt laten zien dat JIJ die echt betaald hebt.Je moet dus van Vialle en nieuwe kopen, 500 euro dokken en dan krijg je een computer terug met EXACT hetzelfde nummer."Ge-herprogrammeerd", ja, tuurlijk.Hij doet hetzelfde, rijdt hetzelfde, regelt hetzelfde maar kost gewoon knaken, helaas.Hiermee voorkom je als Vialle dus fraude en daar zal het allemaal wel om gaan.
Beantwoord door V700 register in topic Geldklopperij.
Het verschil is, dat je niet kunt aantonen dat je computer gekocht is, na 2002. Dat is alles.Jeroen schreef : Maar...wat is dan het verschil?
Bij een nieuwe installatie kan dat dus wel, je krijgt immers de rekening.
Bij oude installaties, kun je dit niet.Als je bij een gasboer binnenrijdt met een computer met het juiste LPE nummer, krijg je toch geen G3 keur, omdat je niet kunt laten zien dat JIJ die echt betaald hebt.Je moet dus van Vialle en nieuwe kopen, 500 euro dokken en dan krijg je een computer terug met EXACT hetzelfde nummer."Ge-herprogrammeerd", ja, tuurlijk.Hij doet hetzelfde, rijdt hetzelfde, regelt hetzelfde maar kost gewoon knaken, helaas.Hiermee voorkom je als Vialle dus fraude en daar zal het allemaal wel om gaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2008 14:45 #1205972
door V700 register
mijn LPE nummer was na wijziging trouwens wel anders.
Beantwoord door V700 register in topic fraude
klopt. de gasboer MOET de oude ook opsturen, anders krijg ze vragen van Vialle.Baseman schreef : Hiermee voorkom je als Vialle dus fraude en daar zal het allemaal wel om gaan.
mijn LPE nummer was na wijziging trouwens wel anders.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2008 21:12 #1205991
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kom ik toch
Moderators: Jerry Stam