Slecht starten maar ook enorm stinken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2008 21:22 #1201510 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De symptomen van jouw wagen
De symptomen van jouw wagen doen me denken aan het volgende geval van een kennis van mij, met een 940LPT die in super staat is.... excl. één ding.... de carterontluchting (die box).....
Deze was nog nooit vervangen. Hij had geen startproblemen, maar wel wat rook bij het starten.
Nader onderzoek gaf aan dat het inlaatspruitstuk heel erg vies was van neergeslagen olie.
Dit liep dan waarschijnlijk een beetje de motor in waardoor er een rookpluim ontstond bij het starten.
Misschien is dit ook bij jouw wagen het geval, aangezien je het zelf ook al vermoedde.
Wie weet heb je wat aan dit verhaal.
Succes en gegroet,
Philip 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2008 03:10 #1202320 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic starten
die van mij start alle keren altijd slecht/moeizaam. Nou kan ik me niet aan het gevoel ontrekken dat ze ook erg rijk ruikt/stinkt kort na de start.
Morgen als ik tijd heb maar eens kijken naar de benzinedrukregelaar, of die lek is of niet. Als dat het niet is dan de injectoren maar eens testen. Want ze start dus op een gegeven moment op wel op benzine...
Ook morgen maar eens tijd vrij zien te maken voor een Renault 19 die aan de lopende band warm loopt(ja wat wil je met roestoranje modderwater inplaats van koelvloeistof) 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC