PRINS LPG G3 VSI-installatie
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb dus even op op google gekeken (weliswaar vluchtig) en de meningen zijn idd verdeeld.henk 940LPT schreef : de veronderstelling is dat eenk klein beetje olie (vernevelen ??) toevoegen je kleppen zou smeren. je moet dus niet aan grote hoeveelheden denken, roetvorming zal wel meevallen. meningen over het nut hiervan zijn verdeeld geloof ik.
lijkt me een goed idee, mijn PRINS is ook een dampgas-injectie-systeem.henk 940LPT schreef : neem bij een turbo wel een injectiesysteem (dampgas dan wel vloeibaar => LPi van Vialle)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
het nog niet helemaal zeker - vergeet steeds op de indicator te kijken - maar ik meen dat ze vandaag een keer op gas is gestart na een stop van ca. 5 minuten.mbroeren schreef : dat doet de mijne ook, duurt een 500 meter denk ik. Ik wil graag weten hoe je meteen op LPG start voor als de benzine op is. Als hij warm is, start hij dan op benzine of op gas?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, ze zijn idd erg druk. Ik had een wachttijd van ca. 2 maanden, jij dus al drie! Dat geeft te denken... met de huidige brandstofprijzen zullen de wachttijden nog wel langer gaan worden denk ik zo. Ik vind het wel leuk dat je daar naartoe gaat, ben je er ook al geweest? Of alleen maar telefonisch contact gehad? Ben erg benieuwd naar jouw indrukken. Nu maar hopen dat ze hun werk goed blijven doen... Ik zal ze eens benaderen voor een aangename commissie!hsanders schreef : Hallo Tom, ik heb de knoop maar doorgehakt en bij AGS een afspraak gemaakt om de instalatie te laten inbouwen.Ze hebben het druk daar in Zeist, 21 juli ben ik aan de beurt, maar ik denk dat de moeite om te wachten het waard is, zeker nadat ik jouw fotoreportage heb bekeken.
Groetz, Tom
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb alleen maar telefonisch contact gehad,en ik ben zo vrij geweest om jouw naam te noemen,dus ga je commissie maar halen.voltomvo schreef :
Ja, ze zijn idd erg druk. Ik had een wachttijd van ca. 2 maanden, jij dus al drie! Dat geeft te denken... met de huidige brandstofprijzen zullen de wachttijden nog wel langer gaan worden denk ik zo. Ik vind het wel leuk dat je daar naartoe gaat, ben je er ook al geweest? Of alleen maar telefonisch contact gehad? Ben erg benieuwd naar jouw indrukken. Nu maar hopen dat ze hun werk goed blijven doen... Ik zal ze eens benaderen voor een aangename commissie!hsanders schreef : Hallo Tom, ik heb de knoop maar doorgehakt en bij AGS een afspraak gemaakt om de instalatie te laten inbouwen.Ze hebben het druk daar in Zeist, 21 juli ben ik aan de beurt, maar ik denk dat de moeite om te wachten het waard is, zeker nadat ik jouw fotoreportage heb bekeken.
Groetz, Tom
De persoon die mij uitlegde hoe het allemaal werkt was heel geduldig en daar kreeg ik een goed gevoel bij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oh ja, het zingende geluid uit de verdamper heeft te maken met een fabricage- en/of afstelfout gedurende het productieproces; de membramen gaan dan resoneren met een gefluit als resultaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
heeft even geduurd, dit antwoord, ik was het draadje vergeten... maar bij warme motor wordt er (volgens de indicator) direct op gas gestart.mbroeren schreef : dat doet de mijne ook, duurt een 500 meter denk ik. Ik wil graag weten hoe je meteen op LPG start voor als de benzine op is. Als hij warm is, start hij dan op benzine of op gas?
Groetz