AMS-codering gezocht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kun je voor de volledigheid (als ie er nog ligt) alle gegevens die op de papieren sticker staan even posten?
Dan kijk ik even of mijn stelling klopt wat betreft hoog-laag regeling, dat is toch wel intressant.
Ohja, enne: kosta?
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Ik heb er nog wel wat liggen, maar welk type precies is moeilijk aan te geven. Ik heb de printplaten los liggen. Kun je aan de printplaat misschien ook iets herkennen? Ik heb hier b.v. een printplaat daar staat NE16 op gestempeld, dit is duidelijk na de fabricage gedaan. Op de zijkant van de stalen behuizing staat ook nog een sticker geplakt. Op de sticker staat: no 1310.0-506010778 2070 GETEST. Ook op de achterzijde van de printplaat zit nog een klein stickertje met een nummer dat 10 cijfers bevat.

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
wp001 schreef :
Ik heb er nog wel wat liggen, maar welk type precies is moeilijk aan te geven. Ik heb de printplaten los liggen. Kun je aan de printplaat misschien ook iets herkennen? Ik heb hier b.v. een printplaat daar staat NE16 op gestempeld, dit is duidelijk na de fabricage gedaan. Op de zijkant van de stalen behuizing staat ook nog een sticker geplakt. Op de sticker staat: no 1310.0-506010778 2070 GETEST. Ook op de achterzijde van de printplaat zit nog een klein stickertje met een nummer dat 10 cijfers bevat.
Op de printplaat (aan de kant van de alu-koelrib) zit een kleine sticker met de 10 cijfers: 2003730264
Aan die kant zie ik ook, dat de printplaat twee keer is gerepareerd (of aan geknoeid, kan ook)
Aan de andere kant staat meer info:
Geen sticker, maar een vakje met daarin: 93-04
Verder van boven naar beneden:
283-3
MD070689
AMS 5.0
Zou je nog eens kunnen kijken of een van de gegevens overeen komt?
Van de door jou (Timen) eerder genoemde units, weet je van een van die drie zeker dat ie uit een goed rijdende 940 2.3i zonder turbo is?
Zo ja, wil ik hem toch wel eens uittesten.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Baseman schreef :
wp001 schreef :
Op de printplaat (aan de kant van de alu-koelrib) zit een kleine sticker met de 10 cijfers: 2003730264 Op de kleine witte papieren sticker staat bij mij 20033690417
Aan die kant zie ik ook, dat de printplaat twee keer is gerepareerd (of aan geknoeid, kan ook)
Dit is een fabrieksmatige reparatie zitten ook enkele van deze punten op mijn printplaat.
Aan de andere kant staat meer info:
Geen sticker, maar een vakje met daarin: 93-04 Zoiets staat er bij ook in het lijkt op een productiedatum
Verder van boven naar beneden:
283-3
MD070689
AMS 5.0
Dit zijn gegevens van de standaard printplaat, dit staat op alle printplaten.
Zou je nog eens kunnen kijken of een van de gegevens overeen komt?
Van de door jou (Timen) eerder genoemde units, weet je van een van die drie zeker dat ie uit een goed rijdende 940 2.3i zonder turbo is?
Zo ja, wil ik hem toch wel eens uittesten.
Bas, als ik even tijd heb zal ik bij mijn 940 kijken wat daar in zit.