Gasinstallatie tip.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Aha! Nou lekker is dat, heb ik weer de verkeerde naam bij het goeie gezicht.Jan-Geert schreef : Harm uit Fryslan ?
Dat was ik die de stappenmotor eruit draaide....
940 2.3i GL LPG 09-'91
of andersom.............Excuses, op het verkeerde been gezet door het feit jullie denk ik allebei uit Friesland komen?
Ik heb het aangepast.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee midden op de foto is de actuator ofwel deze regelt de hoeveelheid gas die naar de motor gaat,ik had die onderaan op de foto staat kapot die kost 25 euries
Martijn.
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
Fantastisch Topic dit. Ik ben al weken op zoek naar een oplossing voor dit probleem dus misschien dat ik hier ook het �©�©n en ander mee kan oplossen. Kan het zijn dat de auto hierdoor op benzine ook regelmatig inhoud of is dit dan alleen het geval op gas?Jan-Geert schreef : Beetje WD40 erin is ook goed , en dan ff opnieuw inleren
dan zijn je stotters verleden tijd
940 2.3i GL LPG 09-'91
Mijn vraag is nu alleen nog. Kan je dat opnieuw inleren zoals hierboven wordt genoemd zelf doen of heb je daar speciale apparatuur voor nodig?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een pendelende motor, normaal draait hij 700-800 stationair, maar soms staat hij te razen tussen 1500-2000.Jan-Geert schreef : Beetje WD40 erin is ook goed , en dan ff opnieuw inleren
dan zijn je stotters verleden tijd
940 2.3i GL LPG 09-'91
Heb je hem erafgehaald met de 2 boutjes en vol laten lopen met W40 of heb je hem er af gedraait met een grote steek sleutel?
- V700 register
- Nieuw lid
-