Groupbuy Assortimentskistjes

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2020 01:59 #1462708 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Zelf
Had en heb ik geen enkel belang bij OBD testers noch bij zo'n kistje.
Zit er dus neutraal in omdat ik, zoals gezegd geen belang heb en ook niet teleurgesteld ben over iets en daar vanuit reageer. Ook ik heb wel eens "lelijk" gedaan hier wat af kan stralen op dit forum ( wie zonder zonde is werpe de eerste steen).

Maar als je een actie start en interesse peilt en niet voor een te klein volume aan de slag wil gaan en je stopt er mee zonder een berichtje daarover is dat toch wat gek.
Jij bent die actie gestart, je kan denk ik niet van iedereen die belangstelling toonde dat die allemaal zelf gaan tellen hoeveel mensen zich hebben opgegeven.
Als een te laag aantal de reden is ervan af te zien lijkt het mij niet onlogisch dat even te melden. Hoe lovend je initiatief ook was. Je creërt toch een verwachting bij mensen. En zo te lezen hebben die mensen bij dat betreffende topic ook gewoon eerst beleefd geinformeerd hoe het ervoor staat zonder daar een antwoord op te hebben gehad wat ze dus wat minder vonden. Dat laten ze doorklinken nu. Dat gevoel is wel te begrijpen.
En gezien je recente reactie bij dat OBD topic lijk je dat ook wel te begrijpen, dus je reactie nu is ook wat meer ingegeven door je gevoel dan door de redelijkheid.

Zoals gezegd. Ik heb er geen belang, ook niet bij olie op het vuur gooien.
Ik zie wat zich ontvouwt en heb daar een duiding aan gegeven.
Een ieder kan er mee doen wat ie wil. Hopelijk helpt het het af te zwakken en niet juist het tegenovergestelde in de hand te werken.

En het zou zonde zijn als je niet nog een keer met een soortgelijk initiatief zou komen. Het is namelijk op zich ook goed te begrijpen dat je het gevoel hebt dat een initiatief niet gewaardeerd wordt zoals noppen20 denk ik bedoelt. Maar ik denk ook niet dat het zo gezien wordt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC