Groupbuy Assortimentskistjes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2020 16:06 #1110065
door V700 register
Groupbuy Assortimentskistjes is gemaakt door V700 register
Ik heb lang geleden al eens een aantal vakkenkistjes gekocht voor een hele nette prijs, maar toen ik er naderhand nog een aantal wilde halen, waren ze uitverkocht en eigenlijk nergens meer voor een schappelijk bedrag te vinden.
Maar nu dus wel!
Het is een plaatstalen kistje, met 20 vakken (in twee maten)
Ze zijn niet in een andere kleur te krijgen dan rood overigens.
Kistje is het formaat van een pak van 500vel A4 papier (330x234x47mm) en heeft twee degelijk slotjes en een handvat.
De stuksprijs was 22 ex en mocht ik er 50 afnemen, kunnen ze worden aangeschaft voor 19,50 per stuk.
Daar komt dan enkel nog de verzendkosten bij, van mij naar de geinteresseerden. (met DHL kan dat voor 5,75)
Dus, vijftig stuks, kom maar op, wie heeft er interesse?
- ikzelf, 4 stuks
-
-
-
Maar nu dus wel!
Het is een plaatstalen kistje, met 20 vakken (in twee maten)
Ze zijn niet in een andere kleur te krijgen dan rood overigens.
Kistje is het formaat van een pak van 500vel A4 papier (330x234x47mm) en heeft twee degelijk slotjes en een handvat.
De stuksprijs was 22 ex en mocht ik er 50 afnemen, kunnen ze worden aangeschaft voor 19,50 per stuk.
Daar komt dan enkel nog de verzendkosten bij, van mij naar de geinteresseerden. (met DHL kan dat voor 5,75)
Dus, vijftig stuks, kom maar op, wie heeft er interesse?
- ikzelf, 4 stuks
-
-
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2020 19:19 #1462612
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Nou...
Ik heb destijds bij een legerdump zeer bruikbare kistjes weggehaald voor weinig Wanneer ik er 10 zou willen hebben dan lijkt deze prijs mij wat wat begrotelijk.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2020 19:24 #1462614
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Alle waar naar zijn geld.
Stalen kistjes zijn zeker mooi.
Wel een prijskaartje echter.
Wel een prijskaartje echter.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2020 23:59 #1462624
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eej, het hóeft niet hè
En als je ze ergens goedkoper kan vinden hou ik me aanbevolen, ik kreeg ze iet gevonden, staal, met uitneembare bakjes.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2020 04:34 #1462627
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Niet
Lullig bedoeld hoor. Initiatief is natuurlijk zeer te waarderen.
Maar ik schat in dat het geen hardloper zal worden.
Je moet er "iets mee hebben" wil je ervoor gaan.
Ik zie ook wel de charme van een kwalitatief mooi gemaakt product van een mooi materiaal dat je hele leven meegaat.
Over 50 jaar ligt zo'n kistje op de rommelmarkt voor meer dan die 19,50. Daar ben ik van overtuigd. Het is ook fraaier dan een plastic exemplaar.
Maar heb ik het er voor over bij dit item ? Mijn grens zal eerder liggen bij circa 12,50-15.00 euro.
Dan heb je ook echt een meerwaarde voor maar een beetje meer ten opzichte van de action of zo.
Bij de prijs die je noemt is het verschil tussen wat je extra betaalt en wat je daarvoor dan krijgt wel wat groot. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
Zoals gezegd het initiatief is te waarderen en hopelijk zijn er liefhebbers voor.
Maar ik schat in dat het geen hardloper zal worden.
Je moet er "iets mee hebben" wil je ervoor gaan.
Ik zie ook wel de charme van een kwalitatief mooi gemaakt product van een mooi materiaal dat je hele leven meegaat.
Over 50 jaar ligt zo'n kistje op de rommelmarkt voor meer dan die 19,50. Daar ben ik van overtuigd. Het is ook fraaier dan een plastic exemplaar.
Maar heb ik het er voor over bij dit item ? Mijn grens zal eerder liggen bij circa 12,50-15.00 euro.
Dan heb je ook echt een meerwaarde voor maar een beetje meer ten opzichte van de action of zo.
Bij de prijs die je noemt is het verschil tussen wat je extra betaalt en wat je daarvoor dan krijgt wel wat groot. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
Zoals gezegd het initiatief is te waarderen en hopelijk zijn er liefhebbers voor.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
01-09-2020 11:42 #1462629
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Nieuwe poging
De radiostilte in het draadje ‘Interessecheck obd-testers’ blijkt meer een kwestie van ‘stilhouden, niet bewegen, dan verdwijnt het vanzelf...’.
Niet erg chique weliswaar, maar er kraait onder de aanvankelijk geïnteresseerde deelnemers kennelijk geen haan meer naar.
Maar de initiatiefnemer denkt daar kennelijk het zijne van en doet een nieuwe poging. Nu met ‘assortimentskistjes’.
Wens hem er succes mee.
Adriaan
ps
Of zijn alle testers inmiddels alsnog geleverd?? Dan lees ik dat graag in het betreffende topic. Ook op toekomstige lezer(s) maakt dat een andere indruk dan nu het geval is: dubieus initiatief met onduidelijke afloop. En dat straalt ook af op de geloofwaardigheid van de website van ons aller vereniging...
Niet erg chique weliswaar, maar er kraait onder de aanvankelijk geïnteresseerde deelnemers kennelijk geen haan meer naar.
Maar de initiatiefnemer denkt daar kennelijk het zijne van en doet een nieuwe poging. Nu met ‘assortimentskistjes’.
Wens hem er succes mee.
Adriaan
ps
Of zijn alle testers inmiddels alsnog geleverd?? Dan lees ik dat graag in het betreffende topic. Ook op toekomstige lezer(s) maakt dat een andere indruk dan nu het geval is: dubieus initiatief met onduidelijke afloop. En dat straalt ook af op de geloofwaardigheid van de website van ons aller vereniging...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2020 15:26 #1462633
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niets meer gehoord
Ha Adriaan,
Net als jij wacht ik ook nog steeds op meer info over de OBD-=tester...........
Groeten,
Steef
Net als jij wacht ik ook nog steeds op meer info over de OBD-=tester...........
Groeten,
Steef
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2020 18:39 #1462636
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Och
"En dat straalt ook af op de geloofwaardigheid van de website van ons aller vereniging..."
Beetje zwaar aangezet lijkt mij. Maar ook dat is maar een mening.
Als dit opgaat "maar er kraait onder de aanvankelijk geïnteresseerde deelnemers kennelijk geen haan meer naar." zal het best wel meevallen.
Beetje zwaar aangezet lijkt mij. Maar ook dat is maar een mening.
Als dit opgaat "maar er kraait onder de aanvankelijk geïnteresseerde deelnemers kennelijk geen haan meer naar." zal het best wel meevallen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-09-2020 00:31 #1462705
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pff...
Ja, gaan we zo beginnen?
Ben er alweer he-le-maal klaar mee.
OBD testers wilde ik met alle plezier maken, maar niet per 5 stuks, en dat staat er ook duidelijk bij. Maar lezen, net als je commentaar voor je houden, is blijkbaar voor een groot aantal hier, lastig.
En de rest van de bijdragen in aanmerking nemend zou ik zeggen, pak lekker zelf de soldeerbout.
Jammer dat het kennelijk tegenwoordig gemeengoed is dat er over alles een keer of twintig heen gepist moet worden. Maar dan ook echt op fucking alles.
Ik kwam hier al niet zo vaak meer vanwege deze reden, ben er nou echt klaar mee.
Bah, zonde.
Ben er alweer he-le-maal klaar mee.
OBD testers wilde ik met alle plezier maken, maar niet per 5 stuks, en dat staat er ook duidelijk bij. Maar lezen, net als je commentaar voor je houden, is blijkbaar voor een groot aantal hier, lastig.
En de rest van de bijdragen in aanmerking nemend zou ik zeggen, pak lekker zelf de soldeerbout.
Jammer dat het kennelijk tegenwoordig gemeengoed is dat er over alles een keer of twintig heen gepist moet worden. Maar dan ook echt op fucking alles.
Ik kwam hier al niet zo vaak meer vanwege deze reden, ben er nou echt klaar mee.
Bah, zonde.
- noppen20
- Junior lid
-
Minder
Meer
03-09-2020 01:24 #1462707
door noppen20
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Beantwoord door noppen20 in topic De metalen kistjes zijn een
De metalen kistjes zijn een aanrader, heb er zelf een stuk of 6 (vrijwel identiek). Destijds bij indi.nl gekocht. Nu zie ik er nog maar 1 soort staan.
Wel voor €16,35
www.indi.nl/nl-nl/p/Assortimentsdoos-12-vak-metaal-WE25093
@baseman; ik kan je reactie goed begrijpen. In ieder geval bedankt voor de initiatieven en gedane moeite!
Wel voor €16,35
www.indi.nl/nl-nl/p/Assortimentsdoos-12-vak-metaal-WE25093
@baseman; ik kan je reactie goed begrijpen. In ieder geval bedankt voor de initiatieven en gedane moeite!
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Moderators: Jerry Stam