Ervaring Thom de Jong/aankoopadvies

• Pascal Kogelman
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
11-08-2017 05:00 #1439655 door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic En ?!?
En Tombo, hoe is het afgelopen ?!?
Heb je nog gebeld, wat is je ervaring ?!?
Groet,
Pascal

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-08-2017 12:07 #1439658 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic De auto staat nog steeds te
De auto staat nog steeds te koop. Dus ....

• Pascal Kogelman
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
11-08-2017 17:51 #1439667 door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Dus....
Dus, ben ik benieuwd waarom Tombo de auto heeft laten staan, als hij er überhaupt naar geïnformeerd heeft. Ik weet iemand die een goed onderhouden 940 ( 1996-1998) LE op G3 zoekt, maar deze woont in de buurt van Rotterdam.
Ik probeer hem te helpen met zijn zoektocht. Als mensen van dit forum de auto al gezien hebben kan hij beter afwegen of de rit naar Delden de moeite loont voor hem.

Mocht iemand hier een full options 940 op lpg van de laatste bouwjaren te koop weten te staan laat het mij weten, dan geef ik de tips aan hem door. De standaard verkoopsites worden al in de gaten gehouden.
Wensen: Betrouwbaarheid ( weinig technisch achterstallig onderhoud, optisch mag wel), station, turbo, leer, geen groene kleur, liefst blauw, airco, liefst schuifdak , liefst handgeschakeld ( automaat heeft hij nog geen ervaring mee, is geen must). Budget: 1250- 3750 euro ( dat laatste voor een heel net exemplaar, zonder extra werk).
Groet,
Pascal

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2017 08:38 #1439719 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben inderdaad nog niet
Ik ben inderdaad nog niet langs geweest of heb contact gezocht.
De reden voor een eventuele aanschaf van een Volvo op LPG is een aankomende verhuizing. Afgelopen vrijdag hebben we de 'final call' van onze hypotheekverstrekker gehad, dat is nu rond.
Nu is het dus pas duidelijk dat we daadwerkelijk gaan verhuizen. Verder moet ik nog wat rekensommetjes maken of het in de toekomst ook nog loont om op LPG te blijven rijden. In vergelijking met mijn huidige auto ligt het omslagpunt op +/- 730 km per maand.
Maar aangezien ik uiteindelijk wel in de buurt wil gaan werken, kan het zo maar eens zijn dat LPG niet meer loont.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC