Droevig (VERKOCHT)
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2016 17:05 #1431167
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Je zorgt in elk geval voor
Je zorgt in elk geval voor meer kleur op de weg!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
03-10-2016 17:06 #1431168
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Brandweer
Mooi rood is niet lelijk.
Dat gaat zeker als de brandweer ?!?
Dat je er maar veel plezier van mag hebben.
groet,
Pascal
Dat gaat zeker als de brandweer ?!?
Dat je er maar veel plezier van mag hebben.
groet,
Pascal
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2016 20:34 #1431172
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Mooi rood is niet lelijk.
Hallo Willem,
die ziet er best wel netjes en strak uit. Heel veel plezier ermee en veel veilige kilometers.
Groeten, Jan.
die ziet er best wel netjes en strak uit. Heel veel plezier ermee en veel veilige kilometers.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2016 21:01 #1431174
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi
Mooie rooie bus, ga je vast plezier van hebben. Deze is als ex-overheidsvoertuig ook vast goed onderhouden.
Ik heb er ook eentje, een flink stukje ouder alleen (1992). De nieuwere met de 102 PK TDI zoals die van jou rijdt wel wat beter. Maar goed, die van ons is ook alleen een vakantiebusje en we hebben de Volvo er gewoon bij gehouden
Mocht je op zoek zijn naar een leuk forum voor de T4, waar de gezamelijke kennis zeker zo groot is als hier van de 700/900, kijk dan eens op <a href=" www.weetjewel.com " target="_blank"> www.weetjewel.com .
En als je het Duits een beetje machtig bent is dit ook een aanrader: <a href=" www.t4-wiki.de ">http://www.t4-wiki.d www.t4-wiki.de ">e
Ik heb er ook eentje, een flink stukje ouder alleen (1992). De nieuwere met de 102 PK TDI zoals die van jou rijdt wel wat beter. Maar goed, die van ons is ook alleen een vakantiebusje en we hebben de Volvo er gewoon bij gehouden

Mocht je op zoek zijn naar een leuk forum voor de T4, waar de gezamelijke kennis zeker zo groot is als hier van de 700/900, kijk dan eens op <a href=" www.weetjewel.com " target="_blank"> www.weetjewel.com .
En als je het Duits een beetje machtig bent is dit ook een aanrader: <a href=" www.t4-wiki.de ">http://www.t4-wiki.d www.t4-wiki.de ">e
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2016 22:10 #1431175
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foto 5
is denk ik de mooiste foto 
Rob

Rob
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2016 10:52 #1431183
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Vooral de achtergrond zeker
Vooral de achtergrond zeker Rob?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2016 20:45 #1431263
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik was vandaag bij een tuning
Ik was vandaag bij een tuning bedrijf om de cc te laten activeren (€20 in tegenstelling van €130 bij de dealer); die doet ook aan chip tuning. De bus krijgt dan iets van 130 pk en 300Nm. Ga ik misschien wel laten doen...voor €399,-.
Armsteun ook al besteld. En binnenkort worden er een paar deukjes uitgehaald. En de bestuurderstoel moet nieuw schuim hebben. Je merkt wel: het is al een hobbyproject vanaf de eerste dag.
Wat bedoel je Rob met "is wel de mooiste foto"?
Armsteun ook al besteld. En binnenkort worden er een paar deukjes uitgehaald. En de bestuurderstoel moet nieuw schuim hebben. Je merkt wel: het is al een hobbyproject vanaf de eerste dag.
Wat bedoel je Rob met "is wel de mooiste foto"?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2016 20:46 #1431265
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat zouden jullie trouwens
Wat zouden jullie trouwens nou geven voor die Volvo? Ik bedoel, wat is realistisch?
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2016 21:09 #1431266
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Lastig.
Hoi Willem,
altijd lastig zo'n waarde vast te stellen. Zoveel mensen zoveel meningen. Maar naar mijn gevoel en in gedachten hoe je auto was toen we de fotoshoot voor het artikel in de Autoweek hebben gemaakt, lijkt me tussen de 4 en 5000 euro best wel realistisch. Maar nogmaals: alleen iemand die de waarde en het unieke karakter van een mooie oude Volvo waardeert, zal bereid zijn er een dergelijk bedrag voor neer te tellen. En zoals altijd bij een verkoop: geduld is een schone zaak.
In ieder geval succes met de verkoop.
Groeten, Jan.
altijd lastig zo'n waarde vast te stellen. Zoveel mensen zoveel meningen. Maar naar mijn gevoel en in gedachten hoe je auto was toen we de fotoshoot voor het artikel in de Autoweek hebben gemaakt, lijkt me tussen de 4 en 5000 euro best wel realistisch. Maar nogmaals: alleen iemand die de waarde en het unieke karakter van een mooie oude Volvo waardeert, zal bereid zijn er een dergelijk bedrag voor neer te tellen. En zoals altijd bij een verkoop: geduld is een schone zaak.
In ieder geval succes met de verkoop.
Groeten, Jan.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-10-2016 05:51 #1431271
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic @chiptuning: ik zou wel even
@chiptuning: ik zou wel even nakijken wat dat doet met de uitstoot. Zelf heb ik al te vaak achter VW's gezeten die complete rookgordijnen leggen bij elke aanraking van het gaspedaal. En meestal zijn dat exemplaren met ook uiterlijke kenmerken van tuning.
Moderators: Jerry Stam