Volvo 940 kopen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2016 20:46 #1426764 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vind ik ook! Maar toen ik hem
Vind ik ook! Maar toen ik hem kocht, was het een hobbyauto voor erbij. Dus kon ik niet met €8000 aankomen. Nu is ie voor dagelijks gebruik.

Ik ben bij Timen geweest en bij mijn lokale garage. Broekhuis in Zeist wilde ook wel kijken, maar die kost €90 ex. per uur. Dus €1000 ben je dan zo weer kwijt. Ik weet niet wat Carlo vraagt?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2016 21:08 #1426767 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Uurtarief Carlo.
Carlo rekent op dit moment € 59,75 ex. BTW. per uur. Maar bij het opzoeken van storingen gaan ze daar best soepel mee om.
De auto van een clublid had een probleem met de uitstoot en de dealer waar hij in onderhoud was, kwam er niet uit. Die wilden al veel dure onderdelen gaan vervangen. Een bezoekje bij Carlo leverde al snel een oplossing en met een fractie van de voorgespiegelde kosten was de auto weer tiptop en liep weer als een zonnetje. Voordeel is bovendien dat Carlo kan putten uit een zeer uitgebreide voorraad goede gebruikte onderdelen waarvoor hij zijn klanten hele schappelijke prijzen rekent.
Ik zou het in ieder geval proberen. Jammer als je een leuke auto wegdoet voor een probleem dat wellicht relatief makkelijk is op te lossen. Dat is altijd duurder. En in Gemert kennen ze onze auto's door en door. Pas als het daar niet lukt, ga ik me zorgen maken.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2016 22:00 #1426839 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, ik zal de tip eens
Nou, ik zal de tip eens overwegen (en met de vrouw overleggen). Het zal inderdaad relatief makkelijk op te lossen zijn; daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd, want die motor is goed. Maar ja, als je niet weet wat het is. Ik ben namelijk bang dat men dan een dag aan het zoeken is; je dan een rekening krijgt van weet ik hoeveel; en dat het dan nog niet is opgelost.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2016 23:09 #1426844 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Overleg vooraf.
Deze zorg moet je gewoon met Carlo bespreken en kijken of je daar een modus voor kunt vinden.

Groeten, Jan.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2016 08:19 #1426850 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Het lijkt me dat als een
Het lijkt me dat als een bedrijf of persoon verstand heeft van deze auto's, het toch makkelijk oplosbaar moet zijn. Bij oudere auto's zoals die van ons, is er in het verleden soms ondeskundig geprutst. Dat is meestal de bron van ellende.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2016 08:46 #1427215 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Afspraak Gemert gemaakt voor
Afspraak Gemert gemaakt voor 22 april. Wordt vervolgd...

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2016 10:20 #1427219 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Verstandig.
Willem,

ik denk dat je daar goed aan gedaan hebt. Succes en ik hoop dat je eindelijk weer van je 740 kunt genieten.

Groeten, Jan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC