startfoto website
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2015 13:56 #1423657
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar
Maar, is dit soort optimalisaties niet gewoon heel erg systeem- en gebruikerafhankelijk en creeert de oplossing voor de een niet een probleem voor de ander??
Als je de site bekijkt op resolutie 1280x1024 is het al weer anders dan op 1920x1200. Daarnaast zijn er minimaal 3 browsers, talloze obscure varianten daarvan, waarvan de updates steeds sneller verschijnen en soms veroorzaken dat iets wat gister nog goed was vandaag niet meer werkt (zonder technische wijziging aan de kant van de site). Plus dan nog alle mobiele apparaten als tablets en telefoons met alle resoluties, OS versies en apps daarbij.
De site op alle combinaties 100% vlekkeloos laten werken is meer dan een dagtaak en ik denk dat dat er niet in zit.
Maar misschien zijn er nog tientallen Linux/Chromium gebruikers met hetzelfde probleem en is jouw verzoek gemakkelijk in te dienen. Dan zou zeker gekeken moeten worden of dat gaat lukken.
Als je de site bekijkt op resolutie 1280x1024 is het al weer anders dan op 1920x1200. Daarnaast zijn er minimaal 3 browsers, talloze obscure varianten daarvan, waarvan de updates steeds sneller verschijnen en soms veroorzaken dat iets wat gister nog goed was vandaag niet meer werkt (zonder technische wijziging aan de kant van de site). Plus dan nog alle mobiele apparaten als tablets en telefoons met alle resoluties, OS versies en apps daarbij.
De site op alle combinaties 100% vlekkeloos laten werken is meer dan een dagtaak en ik denk dat dat er niet in zit.
Maar misschien zijn er nog tientallen Linux/Chromium gebruikers met hetzelfde probleem en is jouw verzoek gemakkelijk in te dienen. Dan zou zeker gekeken moeten worden of dat gaat lukken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2015 13:56 #1423658
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hier ook zo
Gewoon in Chrome onder Windows hetzelfde En in IE is het nog lelijker.
Het ligt dus blijkbaar niet aan Linux (overigens gebruikt <a href=" www.netmarketshare.com/operating-system-...d=10&qpcustomd=0 ">minder dan 2% Linux dus dan had je denk ik gewoon pech gehad)
Het ligt dus blijkbaar niet aan Linux (overigens gebruikt <a href=" www.netmarketshare.com/operating-system-...d=10&qpcustomd=0 ">minder dan 2% Linux dus dan had je denk ik gewoon pech gehad)
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2015 14:58 #1423659
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Font-size
Het komt door de Font-size van dat stukje tekst Jeroen, als je daar rechts op klikt en dan element inspecteren zie je onder Styles font-size in het rood, maak daar 21 px van en de tekst staat keurig tussen het logo en snelmenu in.
En ik kan mij niet voorstellen dat zo een kleine wijziging grote verstoringen op andere browsers zou veroorzaken.
De roep om een meer toepasselijke banner wordt ook steeds groter, dus werk aan de winkel.
Het heeft inderdaad niets met Linux te maken, maar als ik in jouw link zie hoeveel er nog met XP aanmodderen, laat mij dan maar bij die 1,62% Linux gebruikers zitten.
Bevalt uitstekend, al vele jaren.
Groeten,
En ik kan mij niet voorstellen dat zo een kleine wijziging grote verstoringen op andere browsers zou veroorzaken.
De roep om een meer toepasselijke banner wordt ook steeds groter, dus werk aan de winkel.
Het heeft inderdaad niets met Linux te maken, maar als ik in jouw link zie hoeveel er nog met XP aanmodderen, laat mij dan maar bij die 1,62% Linux gebruikers zitten.
Bevalt uitstekend, al vele jaren.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2015 15:31 #1423660
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het zal
Het zal vast een kleine wijziging zijn, maar dan heeft iemand met een kleiner scherm weer het verzoek om het niet 21 px van te maken maar 16 px. Want dan lijnt het bij hem/haar goed uit. Dan klaagt iemand met een groot scherm weer dat het eigenlijk naar 24 px moet omdat hij/zij het anders niet kan lezen.
Maar goed, ik laat het verder over aan degene die het kunnen veranderen (ik niet) en/of degenen die ergens last van hebben en iets anders willen.
Maar goed, ik laat het verder over aan degene die het kunnen veranderen (ik niet) en/of degenen die ergens last van hebben en iets anders willen.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2015 15:33 #1423661
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Heren, heren
Zoals jullie wellicht nog van de laatste vergadering(en) weten:
- Support en onderhoud is uitbesteed aan OneShoe o.a. vanwege gebrek aan kundigheid binnen de vereniging
- Dat betekent dat we werken met een (beperkt) support budget
Ik krijg deze week twee bestaande bugs (opgelost) opgeleverd. Daarna zal ik kijken hoeveel budget ik nog over heb om sommige van de zaken die jullie noemen op te lossen.
- Support en onderhoud is uitbesteed aan OneShoe o.a. vanwege gebrek aan kundigheid binnen de vereniging
- Dat betekent dat we werken met een (beperkt) support budget
Ik krijg deze week twee bestaande bugs (opgelost) opgeleverd. Daarna zal ik kijken hoeveel budget ik nog over heb om sommige van de zaken die jullie noemen op te lossen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2015 16:54 #1423665
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewoon redelijk Jerry! Ik
Gewoon redelijk Jerry! Ik wacht netjes af dan!
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2015 18:58 #1423668
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Vraagje,
Wordt enige interesse naar welke bugs deze week opgelost gaan worden op prijs gesteld Jerry?
Groeten,
Groeten,
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2015 08:33 #1423675
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Zienswijze
Op het gevaar af weer de nodige kritiek over mij heen te krijgen, aangaande dit forum onderwerp wil ik toch het volgende wel even opmerken.
Ik behoor tot de groep forumgebruikers die middels lidmaatschapsgeld aan de vereniging financieel bijdraag aan het voortbestaan van dit forum.
Het is geen nieuwe discussie binnen de vereniging, maar omdat er in dit topic ook over kosten gesproken wordt naar mijn mening de moeite waard om het onderwerp weer op te pakken.
Ik heb hier bewust niets geciteerd of namen genoemd, het is mijn zienswijze, wie een andere heeft mag het zeggen.
Dan is er nog iets wat mij opvalt, TS is dit topic gestart in de Kletshoek, naar mijn mening hoort dit topic thuis in Clubhuis, zou hier mogelijk ook niet een beetje een taak liggen voor de heren moderatoren?
Groeten,
Ik behoor tot de groep forumgebruikers die middels lidmaatschapsgeld aan de vereniging financieel bijdraag aan het voortbestaan van dit forum.
Het is geen nieuwe discussie binnen de vereniging, maar omdat er in dit topic ook over kosten gesproken wordt naar mijn mening de moeite waard om het onderwerp weer op te pakken.
Ik heb hier bewust niets geciteerd of namen genoemd, het is mijn zienswijze, wie een andere heeft mag het zeggen.
Dan is er nog iets wat mij opvalt, TS is dit topic gestart in de Kletshoek, naar mijn mening hoort dit topic thuis in Clubhuis, zou hier mogelijk ook niet een beetje een taak liggen voor de heren moderatoren?
Groeten,
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2015 09:37 #1423676
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic @Ton
De reden dat ik het hier heb laten staan is dat dit topic begon over het type Volvo op de foto en dat lijkt me een prima vraag die alle forumgebruikers interessant kunnen vinden. Gaandeweg is het topic "verworden" tot een discussie over kosten en "techniek". We houden het in de gaten, maar wat mij betreft kan het nog even hier blijven staan. Overigens kunnen we het met een paar klikken verplaatsen als dat nodig is.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2015 09:54 #1423677
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Oh, daar is een van mijn
Oh, daar is een van mijn collega's zojuist bij gaan werken. Was na zeven jaar hetzelfde bedrijf aan wat verandering toe.
Zal ik hem eens vragen?
Zal ik hem eens vragen?

Moderators: Jerry Stam