Aanstaand afscheid - 940 estate ltd edition blackberry pearl VERKOCHT!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2015 15:15 #1423396 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heel erg bedankt, Henk
Voor alle input op vragen vanuit de gebruikers van het forum!
Het was ook altijd aangenaam kletsen met je en bij!
De Cd wisselaar in Olijfje werkt nog steeds prettig en naar behoren!
Wens je veel veilige kilometers in de nieuwe aanwinst!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2015 15:24 #1423397 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic De 740 en de 760 van BMW vind
De 740 en de 760 van BMW vind ik erg prettige verschijningen. Qua type-aanduiding kunnen ze neem ik aan hier wel op sympatie rekenen.
Idem voor de BMW 850.

Veel plezier met de 320!

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-11-2015 12:24 #1423420 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic @Henk
Heel veel dank voor al je hulp en raad op het forum (zichtbaar en onzichtbaar)!

Zelf heb ik ook een tijdje BMW gereden 1 en 3 serie en heb daar niet direct een goed gevoel aan overgehouden. Weinig auto voor heel veel geld (en bijtelling). Als er weer eens een fiets, tafel, of iets anders groots moet worden vervoerd komt gelijk de 945 weer in actie. Gelukkig heb jij daar straks een busje voor ;-)

Mocht je je (later) bedenken en weer aan de Volvo gaan, dan ben en blijf je uiteraard van harte welkom hier.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-11-2015 21:22 #1423448 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Plezier!
Veel plezier met je BMW Henk!
Met jouw vertrek gaat weer veel know-how verloren voor de vereniging.

RobK.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2015 17:45 #1423473 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Henk
Je hebt je droom uit laten komen ,wens je veel succes met je Duitse bolide en ook bedankt voor alle verhaaltjes en oplossingen voor de vele problemen die leden hier hadden.

Groeten Ted.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2015 11:57 #1423503 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer, Henk
Jammer dat je hier vertrekt.Met veel ervaring en vak kennis van de Volvo, weer een gemis voor de vereniging.Veel plezier met je nieuwe aanwinst, de BMW mag boffen met zo'n baas!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-11-2015 16:52 #1423549 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neeeee
Erg jammer Henk, een stuk expertise down the drain imho. Ik heb je onafhankelijke mening en adviezen altijd zeer gewaardeerd, nogmaals jammer en het ga je goed man...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2015 17:24 #1423582 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vandaag
Vandaag was het weer redelijk goed dus ik heb ik de Volvo gewassen en foto's gemaakt. Een auto verkopen (via internet) doe je niet zonder foto's dus die moesten er nog wel bij. Die staat nu bij de advertentie (linkje: volvo700vereniging.nl/content/te-koop-ze...edition-nu-met-fotos ). Ik had de advertentie toch hier al geplaatst omdat de meesten van ons wel weten hoe een 940 estate er ongeveer uitziet :)

@Leidsekade: Veel geld voor betrekkelijk weinig extra auto kan ik me bij BMW wel voorstellen, als je nieuw zou kopen of zou gaan leasen en met de bijtelling zit. De auto's onder het premium segment zijn tegenwoordig zo goed dat ze vergelijkbaar zijn met de wat oudere premium modellen. Om toch meerwaarde in het premium segment te geven beginnen ze nu dingen te verzinnen die nu niet echt bijdragen aan het gevoel "meer auto". Ik heb nu van die lampjes in de deurgrepen buiten, als je de auto ontgrendelt gaan die aan. Geinig hoor, maar of ik daar nu veel extra voor zou willen betalen bij aanschaf nieuw/lease? Ik denk t niet. Toch kies ik met mijn budget toch liever voor een wat oudere "luxe bak" dan een gloednieuwe auto maar dan wat kariger uitgerust (en vermoedelijk kleiner). Zo ben ik uiteindelijk ook bij de 940 beland, een jaar of 8 en bijna 150dkm terug.

Ik denk dat niet ik opeens weg ben en blijf, ik denk dat ik zo nu en dan nog wel even langskom.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2015 17:51 #1423584 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Mooie foto's van een mooie
Mooie foto's van een mooie auto Henk.
Blijf vooral langskomen en meedenken met technische probleempjes.
Veel freude am Fahren gewenst!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-12-2015 15:56 #1424267 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo
De laatste week begon de belangstelling op gang te komen, ik vermoed omdat men weer meer tijd had om te zoeken en kijken.

De auto is gisteren verkocht en overgeschreven en ik heb m uitgezwaaid. Kopers (echtpaar) waren blij met de auto en ik met de prijs die we overeen zijn gekomen. Ik heb ze nog op de V700 vereniging gewezen :) De man was ook lid (geweest?) van een Landrover vereniging maar het kwam er bij hem niet van om die meetings te bezoeken. Ik kan dus niet beloven dat hij zich hier gaat melden.

Ik heb de loop van de tijd van alles verzameld "voor de reserve", dat ga ik de komende tijd opruimen aangezien ik het niet meer nodig ga hebben. Er zullen dus nog wel wat advertenties verschijnen, oa voor 2 complete koplampunits (gebruikt), set koplampwissers, airco droger, CC vacuumbalg, 2 grijze deurpanelen achter met gaten voor slingers, luidspreker roosters, groene stoelverwarmingsrelais zonder smeltsporen, een gloednieuwe set raamlijsten etc etc.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC