10 volvo 740's te koop versus 16 volvo 480's .......Hoe kan dat ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2015 10:45 #1422679
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 480
Staat in de Youngtimer nummer 34.
Onder de kop : Geven en nemen .
Ga je naar Blz.62 zie je de "kop"Femme Fatale"
Een Volvo met een eigen leven veel storingen en rammeltjes en kwalen.Kortom een Volvo die eigenlijk geen Volvo is /mag zijn.
Nog één zinnetje van een Volvo 480 kenner "Ga er niet mee door de wasstraat,je raakt gegarandeerd onderdelen kwijt!"
++++++++++++++++++++++++++++++++
Maar ja, onderhoud en hobby daarmee krijg je elke auto weer goed ! ( kost wat maar dan heb je ook wat.)
Slurpje heeft "nog" maar 240 broertjes?Whéé,....
Onder de kop : Geven en nemen .
Ga je naar Blz.62 zie je de "kop"Femme Fatale"
Een Volvo met een eigen leven veel storingen en rammeltjes en kwalen.Kortom een Volvo die eigenlijk geen Volvo is /mag zijn.
Nog één zinnetje van een Volvo 480 kenner "Ga er niet mee door de wasstraat,je raakt gegarandeerd onderdelen kwijt!"
++++++++++++++++++++++++++++++++
Maar ja, onderhoud en hobby daarmee krijg je elke auto weer goed ! ( kost wat maar dan heb je ook wat.)
Slurpje heeft "nog" maar 240 broertjes?Whéé,....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2015 13:01 #1422681
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Dat rappe valt nog wel mee:
Dat rappe valt nog wel mee: het is niet zo lang geleden dat er van de 740 nog ruim 8000 exemplaren geregistreerd waren, en een jaar of tien gelden was het vijfcijferig. De 480 zijn nooit zoveel exemplaren van geweest: het getal van 850 kon weleens meer zijn dan er nieuw in dit land geleverd zijn...
Het aantal 760's loopt kennelijk alleen maar op: daar zijn er heel veel van geimporteerd.
Maar onder de streep: als een 7-serie te koop komt, eindigt die momenteel vrijwel per definitie als sloper of in de banger. Er wordt bijna niets meer gekocht... Het gaat dus nog heel hard nog veel minder worden de komende jaren.
Het aantal 760's loopt kennelijk alleen maar op: daar zijn er heel veel van geimporteerd.
Maar onder de streep: als een 7-serie te koop komt, eindigt die momenteel vrijwel per definitie als sloper of in de banger. Er wordt bijna niets meer gekocht... Het gaat dus nog heel hard nog veel minder worden de komende jaren.
22-10-2015 18:10 #1422694
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Blokkie
Dan ben ik blij dat ik Blokkie nog heb kunnen vangen, al was het ook wel tegen handel prijs. Ach ja, hij rijdt, het onderhoud is te overzien en prima zelf te doen en prettige vaste maandlasten helpen ook best wel.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2015 19:15 #1422859
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic 480
Hoi Henk
Ja, gelezen het artikel .. in de bruna
Sommige eigenaren in dat artikel kende ik wel.
480 is wel leuk als je gedijt op een haat/liefde verhouding. Klopt..
Ja, gelezen het artikel .. in de bruna
Sommige eigenaren in dat artikel kende ik wel.
480 is wel leuk als je gedijt op een haat/liefde verhouding. Klopt..
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2015 23:26 #1422864
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Karakter.
Een heerlijk leuk rijdende auto met een formidabele wegligging. Als Turbo snel als de brandweer.
Zoals zoveel 480 eigenaren spreken we liever van karakter. (haha)
Objectief gesproken is het qua kwaliteit een hele slechte Volvo maar hij is zo leuk en bijzonder dat je het hem allemaal vergeeft. Van al mijn auto's heeft ie het beste plekje: in de inpandige en verwarmde garage.
Groeten, Jan
Zoals zoveel 480 eigenaren spreken we liever van karakter. (haha)
Objectief gesproken is het qua kwaliteit een hele slechte Volvo maar hij is zo leuk en bijzonder dat je het hem allemaal vergeeft. Van al mijn auto's heeft ie het beste plekje: in de inpandige en verwarmde garage.
Groeten, Jan
Moderators: Jerry Stam