Knal....spiegel weg. En de dader ook...
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2015 22:07 #1421096
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Er zijn apps om je smartphone
Er zijn apps om je smartphone als dashcam te gebruiken. Echt goede apps hiervoor zijn er volgens mij echter nog niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
28-08-2015 00:24 #1421101
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Bedankt
Waarschijnlijk zal het daar wel op uitdraaien, Leon. Maar zover is het nog niet. In ieder geval ontzettend bedankt voor het aanbod. Als het allemaal anders loopt dan ik voorlopig nog even hoop, maak ik daar graag gebruik van.
Adriaan
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-08-2015 17:43 #1421139
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Motorplurk en BMW3plurk
Adriaan maak er werk van. Probeer sporen te bewaren. Heb je getuigen, zo niet probeer ze te zoeken. Ik heb min of meer hetzelfde meegemaakt in Den Haag in de parkeergarage onder het Plein. Ik had mijn auto strak langs een pilaar geparkeerd om uit de auto te kunnen stappen. Mijn rechter buurman, een BMW3plurk, had zijn auto links strak rechts naast dezelfde pilaar staan en is via mijn motorkap steunend op de rechter buitenspiegel, naar zijn auto gegaan. Geen briefje wel een afgebroken buitenspiegel. Ik walg van dat soort mensen. Het systeem deugt niet. Je hebt 24 uur de tijd om je te melden. Wat er gebeurd is dat de schadeveroorzaker gewoon doorrijdt en afwacht. Als hij/zij wordt benaderd is het standaard antwoord: "ik weet van niets; ik heb niets gemerkt. Weet u zeker dat ik dat ben geweest en niet een ander?" De politie neemt een aangifte niet eens meer op. Conditioneren van asociaal/crimineel gedrag is dat in mijn ogen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2015 01:51 #1421142
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Die andere
Hallo Adriaan
Volgens mij geldt dat voor de veroorzaker, niet voor het slachtoffer.
groetjes
Mathy
960 B204FT schreef : Doorrijden na een aanrijding is strafbaar, dus belde ik aan het einde van de afrit de politie.
Volgens mij geldt dat voor de veroorzaker, niet voor het slachtoffer.
groetjes
Mathy
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
30-08-2015 21:34 #1421150
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Hallo Mathy, ik als
Hallo Mathy, ik als gedupeerde heb geprobeerd de motorrijder tevergeefs aan de kant te krijgen. Vandaar dat ik meteen de politie heb gebeld. Omdat de tegenpartij was doorgereden, dus.
Adriaan
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2015 12:11 #1421161
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb je getuigen?
Heb je getuigen?
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
31-08-2015 13:02 #1421163
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Lastig
Lastig om, rijdend op de snelweg in een file met circa 70 km/u, iemand aan te spreken met de vraag of hij/zij bereid is om te getuigen. Het is wat anders wanneer je stilstaat na een aanrijding. Er zal ongetwijfeld een automobilist hebben gezien hoe de motorrijder mijn spiegel eraf reed. Maar die heeft zich nog niet gemeld. Bovendien schoot ik bijna meteen langs de file om het kenteken van de motor te achterhalen.
Overigens heeft ondanks de toezegging bureau Gouda zich nog niet gemeld. Ik ga ze bellen. Want ook de aangifte moet nog worden ondertekend.
Adriaan
Overigens heeft ondanks de toezegging bureau Gouda zich nog niet gemeld. Ik ga ze bellen. Want ook de aangifte moet nog worden ondertekend.
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2015 09:05 #1421183
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sterkte dan
sterkte dan
Moderators: Jerry Stam