andere jaartelling in Zuid-Nederland
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2015 20:06 #1103858
door V700 register
andere jaartelling in Zuid-Nederland is gemaakt door V700 register
Wat nou zult U zich misschien wel afvragen als U dit leest,als ik het boekje (lees Factor) open sla staat daar altijd Factor komt eenmaal uit in een kwartaal,boekje heb ik nog niet gesinjaleerd op mijn postadres in mijn woonplaats Enkhuizen,boven de grote riolen van ons land duurt een kwartaal 3 maanden te weten,123 Januari-Februari-Maart,456 April-Mei-Juni,789 July-Augustus-September10 11 12 Oktober-November-December,of dat onderin ook zo is denk ik niet,wij bovenin leven in het jaar 2015,wat de jaartelling onderin is ,zou het echt niet weten ,want daar zijn de kwartalen meer als 3 maanden want anders hadden wij allen de factor al lang in de brievenbus gekregen.
Jullie begrijpen natuurlijk dat dit een kletskoek verhaaltje is en daarom heb ik het ook geschreven,verwacht nu wel dat er een beetje schot in komt en dat jullie onderin weer in het zelfde jaar kunnen leven als wij boven de grote riolen
factor word nu eenmaal gemaakt daar ergens onderin ,reageren mag natuurlijk op dit stukje,maar hou het wel netjes.
Groeten Ted.
Jullie begrijpen natuurlijk dat dit een kletskoek verhaaltje is en daarom heb ik het ook geschreven,verwacht nu wel dat er een beetje schot in komt en dat jullie onderin weer in het zelfde jaar kunnen leven als wij boven de grote riolen
factor word nu eenmaal gemaakt daar ergens onderin ,reageren mag natuurlijk op dit stukje,maar hou het wel netjes.
Groeten Ted.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2015 22:09 #1418556
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Naar ik heb begrepen
Naar ik heb begrepen verschijnt de Factor aanstonds. Dus da's mooi. Net als pizza dus: effe wachten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2015 19:56 #1418924
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Per wanneer
moet ik de brievenbus scherp in de gaten houden ,is dat binnen 4 weken of nog een paar weken later,begint nu toch wel een keertje tijd te worden met dat boekie ,ben in ieder geval vol verwachting wanneer het boekie op de deurmat ploft,moet toch wel te
een klap worden ,zal wel een onwijs dik exemplaar zijn mag ik wel aannemen,moet
ik nog voorzorg maatregelen treffen door b.v een kussen op te mat te leggen of valt dat wel mee,dus Maarten ,schop onder je kont,velen en ook ik wachten met smart op JOUW boekie.
Groeten Ted.
een klap worden ,zal wel een onwijs dik exemplaar zijn mag ik wel aannemen,moet
ik nog voorzorg maatregelen treffen door b.v een kussen op te mat te leggen of valt dat wel mee,dus Maarten ,schop onder je kont,velen en ook ik wachten met smart op JOUW boekie.
Groeten Ted.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2015 20:08 #1418925
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Aanstonds is een rekbaar
Aanstonds is een rekbaar begrip gebleken...
Ik ken de reden(en) van de vertraging niet.
Maar ben, zoals altijd, erg nieuwsgierig naar de Factor 700.
Ik ken de reden(en) van de vertraging niet.
Maar ben, zoals altijd, erg nieuwsgierig naar de Factor 700.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2015 09:38 #1418950
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En bedankt!
Iemand die zich in zijn vrije tijd inzet om een blad te maken...
die krijgt dan een schop onder zijn kont.
En het is niet ons clubblad, maar het is jouw boekie.
Ik zou er er echt heel blij van worden als deze complimenten voor mij waren bedoeld.
Nog ff volhouden Maarten, zou ik zeggen , dan hoef je deze loftuitingen niet meer in ontvangst te nemen, dan gaat Ted zijn blad vast doen.
(en ja wat ik gehoord heb, het zag er goed uit. )
die krijgt dan een schop onder zijn kont.
En het is niet ons clubblad, maar het is jouw boekie.
Ik zou er er echt heel blij van worden als deze complimenten voor mij waren bedoeld.
Nog ff volhouden Maarten, zou ik zeggen , dan hoef je deze loftuitingen niet meer in ontvangst te nemen, dan gaat Ted zijn blad vast doen.
(en ja wat ik gehoord heb, het zag er goed uit. )
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2015 16:22 #1418962
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Contributie verhogen
Een idee voor de volgende ledenvergadering: Laten we de contributie verhogen tot € 250,-- per jaar. Dan kunnen we Maarten en de andere medewerkers aan de Factor een passend salaris betalen voor hun inspanningen. Misschien dat Ted dan wel wil solliciteren als redacteur?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2015 18:19 #1418968
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Glossy
Voor dat geld wil "Linda" m ook wel maken.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2015 19:23 #1418969
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic De praktijk is dat een
De praktijk is dat een 'passend salaris' niet bestaat. In het maken van de Factor gaat zoveel tijd zitten, dat ook met een laag uurloon, de vereniging daar aan failliet zou gaan. Dat moet dus gerespecteerd worden. Daar heeft de redactie recht op.
Desalniettemin zou het wel fijn als de eerst 2015-Factor er al geweest was en het tweede nummer binnenkort zou verschijnen. En daar hebben de adverteerders en leden recht op.
Naar ik heb begrepen gaat 'ie binnenkort écht verschijnen.
Desalniettemin zou het wel fijn als de eerst 2015-Factor er al geweest was en het tweede nummer binnenkort zou verschijnen. En daar hebben de adverteerders en leden recht op.
Naar ik heb begrepen gaat 'ie binnenkort écht verschijnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2015 22:58 #1418974
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben
dit topic opgestart met een beetje humor erin,dat sommige niet weten wat humor is
is hun probleem,bij ons zeggen ze altijd als dingen niet opschieten ,die moet een trap onder zijn kont hebben ,dan schiet het wat beter op,wat ze er in Brabant van maken ,ik weet het echt niet,maar daar is de betekenis zo goed als zeker wel heel anders als bij ons in Noord-Holland,voor de rest zeggen wij ook vaak,lullen laten.
Veel humor toegewenst en groeten Ted.
is hun probleem,bij ons zeggen ze altijd als dingen niet opschieten ,die moet een trap onder zijn kont hebben ,dan schiet het wat beter op,wat ze er in Brabant van maken ,ik weet het echt niet,maar daar is de betekenis zo goed als zeker wel heel anders als bij ons in Noord-Holland,voor de rest zeggen wij ook vaak,lullen laten.
Veel humor toegewenst en groeten Ted.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2015 23:51 #1418975
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Factor
"Was lange währt, wird endlich gut" zoals de Duitser plegen te zeggen. Dat zal zeker ook op de Factor betrekking hebben, daar ben ik van overtuigd.
Maar het toont wel aan dat mijn voorstel anderhalf jaar geleden op de ALV van 2014 om de verschijningsfrequentie van de Factor te beperken nog steeds een actueel onderwerp is. Dat werd toen verworpen. Maar dan is het begrijpelijk dat mensen op 4 Factoren rekenen. Niet in de minste plaats onze adverteerders. En begrijp me niet verkeerd: ik heb veel waardering voor Maarten's inzet en het feit dat ie de afgelopen jaren de Factor naar een hoog plan getild heeft. En dat kost inzet en tijd, veel tijd. Maar het is ongelukkig dat de verschijningsfrequentie van de Factor wederom niet gehaald wordt. Toch iets om eens goed over na te denken.
Groeten, Jan.
Maar het toont wel aan dat mijn voorstel anderhalf jaar geleden op de ALV van 2014 om de verschijningsfrequentie van de Factor te beperken nog steeds een actueel onderwerp is. Dat werd toen verworpen. Maar dan is het begrijpelijk dat mensen op 4 Factoren rekenen. Niet in de minste plaats onze adverteerders. En begrijp me niet verkeerd: ik heb veel waardering voor Maarten's inzet en het feit dat ie de afgelopen jaren de Factor naar een hoog plan getild heeft. En dat kost inzet en tijd, veel tijd. Maar het is ongelukkig dat de verschijningsfrequentie van de Factor wederom niet gehaald wordt. Toch iets om eens goed over na te denken.
Groeten, Jan.
Moderators: Jerry Stam