Autoweek; 740 turbo versus S60 polestar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2015 10:08 #1415429
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic grappig
Dank allemaal.
Het was een bijzondere dag.
en ja, mijn auto is geen showroom auto, het is een werkpaard gebleken. met zijn gebreken, zoals dat hoort na 25 jaar.
Een gerestaureerde auto is (ook) prachtig, maar dat is niet waar Autoweek naar zocht.
Ik vind het overigens wel bijzonder dat sommigen precies en beter dan ikzelf menen te weten hoe het allemaal zit met mijn auto
En dat zonder hem ooit gezien te hebben.
Ik hoef mij verder ook niet te bewijzen, zoek eerst maar hier op het forum, daar staat het allemaal. Met foto's. succes !
Het was een bijzondere dag.
en ja, mijn auto is geen showroom auto, het is een werkpaard gebleken. met zijn gebreken, zoals dat hoort na 25 jaar.
Een gerestaureerde auto is (ook) prachtig, maar dat is niet waar Autoweek naar zocht.
Ik vind het overigens wel bijzonder dat sommigen precies en beter dan ikzelf menen te weten hoe het allemaal zit met mijn auto
En dat zonder hem ooit gezien te hebben.
Ik hoef mij verder ook niet te bewijzen, zoek eerst maar hier op het forum, daar staat het allemaal. Met foto's. succes !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2015 11:29 #1415433
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Bas van Putten
Bas kan aardige stukjes schrijven, die ik graag lees. Het is erg flauw om in de opname in te zomen op details om kritiek te uiten. Ander voorbeeld: de shot onder de motorkap, het ziet er daar zeer netjes uit; het detail van een beetje roest op het redblock doet niets ter zake.
Bas blijkt een aardige babbelkont te zijn. In eerste instantie dacht ik met een Volvo verkoper te maken te hebben. Ik lees liever zijn stukjes.
Bas blijkt een aardige babbelkont te zijn. In eerste instantie dacht ik met een Volvo verkoper te maken te hebben. Ik lees liever zijn stukjes.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2015 18:36 #1415442
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Voor wat het waard is: mijn
Voor wat het waard is: mijn 850 T5 automaat loopt 235 km/u op de TomTom (225 pk, 300 Nm). Dan is de auto nog heel stabiel. Noodstop maken lijkt me dan echter geen feest... Met geen enkele auto overigens boven de 200 km/u.
De 740 van Jeroen is natuurlijk een top-auto. Gewoon, omdat het een 940 is, omdat die al zolang meegaat en omdat Jeroen en Irene goed voor de auto zorgen.
De 740 van Jeroen is natuurlijk een top-auto. Gewoon, omdat het een 940 is, omdat die al zolang meegaat en omdat Jeroen en Irene goed voor de auto zorgen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2015 08:02 #1415455
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach
Als je je remmen op orde hebt, is dat en mag dat ook geen enkel probleem zijn natuurlijk.. Maar sommige remmen faden erg snel bij noodstops, zeker als je het kort achter elkaar moet doen.
Daarom; zorg dat je je remmen / onderstel goed voor elkaar hebt bij het rijden op (zeer) hoge snelheid. En dan maakt het weer niet uit wat voor 'n automerk het is.
Daarom; zorg dat je je remmen / onderstel goed voor elkaar hebt bij het rijden op (zeer) hoge snelheid. En dan maakt het weer niet uit wat voor 'n automerk het is.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2015 09:22 #1415458
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Klopt, dat mag geen probleem
Klopt, dat mag geen probleem zijn. Maar fijn lijkt het niet om anderhalve ton met 200+ tot een noodstop te dwingen. Gelukkig heb ik dat nog nooit hoeven doen.
Moderators: Jerry Stam