Laatste adem 940 maar welke auto zal hem vervangen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2015 13:29 #1415397
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wellicht
Wellicht speelt het tijdstip van inspuiting nog wel een rol bij direct-ingespoten benzinemotoren. Mitsubishi GDI en misschien Audi TFSI?
Kun je de foutcodes uitlezen? Je hebt daar een extra kastje voor nodig, dat je aansluit op de connector in de bodem van de armsteun. De connector is een OBD2 connector maar wat er uit komt is gewoon de knippercode (NIET uit te lezen met OBD2 diagnose apparatuur).
Kun je de foutcodes uitlezen? Je hebt daar een extra kastje voor nodig, dat je aansluit op de connector in de bodem van de armsteun. De connector is een OBD2 connector maar wat er uit komt is gewoon de knippercode (NIET uit te lezen met OBD2 diagnose apparatuur).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2015 13:32 #1415398
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Of
Of gaat het hier om een diesel? Je hebt niets in de openingspost gezet over de auto waar het om gaat en wat voor blok er in zit.
Toegegeven, ik heb het niet gevraagd en ben uitgegaan van een benzine blok omdat die het meeste voorkomen.
Gaat het hier om een diesel of benzine?
Toegegeven, ik heb het niet gevraagd en ben uitgegaan van een benzine blok omdat die het meeste voorkomen.
Gaat het hier om een diesel of benzine?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2015 17:41 #1415441
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 940 2.4 diesel
Beste het gaat op een 2.4 diesel 6 cilinder. Ik zal nog eens na kijken of ik daar een connectie vind. Ik heb dat eerlijk gezegt nooit terug gevonden. Ik dacht dat de enige manier was om hem uit te lezen was van voor ik de motor kap met het pinnetje en het ledje. Ik ga vanavond er al eens naar kijken en laat weten wat ik vind. Mss dat ik een nieuwe post maak in de diesel pagina van het forum.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2015 18:45 #1415443
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic even in de vraagbaak kijken
Daar staan artikeltjes over hoe de pomp op tijd te zetten en hoe de koudestartvervroeging na te kijken. Gloeibougies ook even controleren. Dan start de motor weer geheid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2015 08:27 #1415456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitlezen
Uitlezen hoef je met een diesel niet te proberen, die heeft die mogelijkheid niet.
Moderators: Jerry Stam