adv. plaatsen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2015 14:08 #1414792
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Initiatief, betrokkenheid
Het practisch plaatsen van een advertentie is niet het probleem van Henk denk ik
Om te weten wat wel zijn probleem is zou iemand met hem in contact moeten gaan en het vragen
Om te weten wat wel zijn probleem is zou iemand met hem in contact moeten gaan en het vragen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2015 19:24 #1414803
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Of
Hallo Volvisti
Of Henk vertelt uit zichzelf wat er mis gaat en wanneer het precies mis gaat.
groetjes
Mathy
Of Henk vertelt uit zichzelf wat er mis gaat en wanneer het precies mis gaat.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2015 20:02 #1414804
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Plank mis
Je hebt het nog niet begrepen Mathy en je neemt de gemakkelijke afwachtende houding aan, zoals zovelen hier trouwens.
Het echte onderliggende probleem wordt genegeerd en die laffe houding is nog steeds symptomatisch voor de vereniging merk ik.
Het resultaat is wat Henk aangeeft, afhaken voor een bepaalde tijd. Henk noemt een half jaar. Ik heb er 5 jaar voor nodig gehad en ik ben nog steeds niet geneigd weer lid te worden van deze club "vrienden". Als je begrijpt wat ik bedoel...
Het echte onderliggende probleem wordt genegeerd en die laffe houding is nog steeds symptomatisch voor de vereniging merk ik.
Het resultaat is wat Henk aangeeft, afhaken voor een bepaalde tijd. Henk noemt een half jaar. Ik heb er 5 jaar voor nodig gehad en ik ben nog steeds niet geneigd weer lid te worden van deze club "vrienden". Als je begrijpt wat ik bedoel...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2015 20:09 #1414805
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Johan
Er wordt geregeld gezegd dat iets het niet doet. Als je dan navraag doet, dan komt er geen antwoord.
Ik waardeer dat je auto- en forumtechnische adviezen geeft, maar in je "terugkomen na vijf jaar" verhaal vergeet je te vermelden, waarom je destijds "vertrokken" bent. Als ik het me goed herinner ging dat ook over een reactie naar een gebruiker toe.
groetjes
Mathy
Er wordt geregeld gezegd dat iets het niet doet. Als je dan navraag doet, dan komt er geen antwoord.
Ik waardeer dat je auto- en forumtechnische adviezen geeft, maar in je "terugkomen na vijf jaar" verhaal vergeet je te vermelden, waarom je destijds "vertrokken" bent. Als ik het me goed herinner ging dat ook over een reactie naar een gebruiker toe.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2015 22:43 #1414818
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee
Nee Mathy, daar ging het niet over. Je ziet alleen het symptoom maar er is ook daar niet gekeken naar oorzaken, daarom blijven die problemen ook terugkomen klein of groot, waarvan acte.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2015 22:47 #1414819
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Daarin
Hallo Johan
Daarin verschillen we dan van mening.
groetjes
Mathy
Daarin verschillen we dan van mening.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2015 23:25 #1414821
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ...
Dat mag Mathy, maar ik weet zeker dat jouw menig niet gebaseerd is op onderzoek of wederhoor, noch op enig onderzoek of wederhoor vanuit de vereniging. Dit in tegenstelling tot de mooie praatjes van sommige betrokkenen Je begrijp vast dat dat teleurstellend is na >10 jaar ziel en zaligheid in de vereniging steken. Het incident waar je aan refereert is een druppel geweest in een langzaam overlopende emmer die niet iedereen heeft kunnen zien vullen. Heeft iemand ook over nagedacht over die proportionaliteit?
Heeft er inmiddels al iemand met Henk gepraat, want daar ging het over. Of is er al nagedacht om de gebruiker wensen te inventariseren en op basis daarvan prioriteiten te stellen voor site verbeteringen? Het kan toch allemaal zo simpel zijn.
Heeft er inmiddels al iemand met Henk gepraat, want daar ging het over. Of is er al nagedacht om de gebruiker wensen te inventariseren en op basis daarvan prioriteiten te stellen voor site verbeteringen? Het kan toch allemaal zo simpel zijn.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2015 00:20 #1414823
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Johan
Ook Henk heb ik al vaker gevraagd waar het precies misgaat. Als er iets mis gaat, is het aan de gebruiker om te vertellen wat er mis gaat. Wij van het moderatorenteam zien niet alles, noch zijn wij helderziend. Dat geldt trouwens ook voor emmers die vollopen.
Jerry is de contactpersoon vanuit de vereniging naar de mensen toe, die de update van de site uitgevoerd hebben. Er is een prioriteitenlijst, waarop een hele lijst verbeterpunten staat. Er wordt dus aan gewerkt. Ik en met mij waarschijnlijk het hele moderatorenteam en het bestuur, zou graag zien dat een en ander wat sneller ging. Helaas gaat dat niet. Ieder project kent z'n hobbels, schijnbaar is dat bij dit project niet anders.
groetjes
Mathy
Ook Henk heb ik al vaker gevraagd waar het precies misgaat. Als er iets mis gaat, is het aan de gebruiker om te vertellen wat er mis gaat. Wij van het moderatorenteam zien niet alles, noch zijn wij helderziend. Dat geldt trouwens ook voor emmers die vollopen.
Jerry is de contactpersoon vanuit de vereniging naar de mensen toe, die de update van de site uitgevoerd hebben. Er is een prioriteitenlijst, waarop een hele lijst verbeterpunten staat. Er wordt dus aan gewerkt. Ik en met mij waarschijnlijk het hele moderatorenteam en het bestuur, zou graag zien dat een en ander wat sneller ging. Helaas gaat dat niet. Ieder project kent z'n hobbels, schijnbaar is dat bij dit project niet anders.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2015 17:21 #1414838
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo
Hallo
Het is allemaal wel goed
Ik ben gewoon niet handig met nieuwe dingen.
Ik wou de discussie "weggooien"maar zelfs dat lukt me niet .
Mensen maak je niet druk om mij.
Ik geef het gewoon op.Ik gun mezelf er geen tijd voor.
Bedankt allemaal! het beste...
toedeledokie
Het is allemaal wel goed
Ik ben gewoon niet handig met nieuwe dingen.
Ik wou de discussie "weggooien"maar zelfs dat lukt me niet .
Mensen maak je niet druk om mij.
Ik geef het gewoon op.Ik gun mezelf er geen tijd voor.
Bedankt allemaal! het beste...
toedeledokie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2015 18:50 #1414839
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Ook ik wordt heel erg moe van het totaal niet reageren op gebruikers input.
Pas allereerst de stylesheet eens aan inzake de letterkleur en grootte e.d. is een eitje maar nog steeds niet gebeurd.
Wanneer gaat er weer iets gebeuren?
Ook ik kom hier eigenlijk bijna niet meer, de website is zo niet te gebruiken en qua interessante items, tja...
@Lex - astax: de functionaliteit heeft niets met de browser te maken, de interface wel.
Jongens... geef er eens een slinger aan!
Pas allereerst de stylesheet eens aan inzake de letterkleur en grootte e.d. is een eitje maar nog steeds niet gebeurd.
Wanneer gaat er weer iets gebeuren?
Ook ik kom hier eigenlijk bijna niet meer, de website is zo niet te gebruiken en qua interessante items, tja...
@Lex - astax: de functionaliteit heeft niets met de browser te maken, de interface wel.
Jongens... geef er eens een slinger aan!
Moderators: Jerry Stam