adv. plaatsen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2015 22:10 #1103017
door Mathy van Nisselroy
adv. plaatsen is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Waarom kan ik geen adv.. plaatsen ?
Waarom start de site op m,n "profiel"als ik inlog ?
Waarom heb ik altijd 'ruzie"met de "nieuwe"site ....
waarom al die veranderingen.....
waarom....
bhéé......
Waarom start de site op m,n "profiel"als ik inlog ?
Waarom heb ik altijd 'ruzie"met de "nieuwe"site ....
waarom al die veranderingen.....
waarom....
bhéé......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2015 22:23 #1414759
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Gewoon effe oefenen. Ik vind
Gewoon effe oefenen. Ik vind de site een vooruitgang. Jerry en co hebben, belangeloos en alleen voor ons, veel werk verzet. Chapeau.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2015 22:38 #1414760
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook voor hun een dikke pluim
Ook voor hun een dikke pluim hoor !
Daar ligt het niet aan.
Maar dat................ach laat ook maar .
Tot over een half jaar of zo ....
Daar ligt het niet aan.
Maar dat................ach laat ook maar .
Tot over een half jaar of zo ....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2015 22:59 #1414761
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Serieus
Iedereen achter de schermen kan (en zal) stinkend hun best doen maar als er geen gebruikers meer zijn heeft het allemaal niet veel zin. Ik denk dat de reactie van Henk serieus genomen dient te worden. Gezien het aantal mensen dat ik actief zie de afgelopen week zal Henk niet de enige zijn met onvrede. Het lijkt zelfs of er soms krampachtig discussies gestart worden om nog wat leven in de brouwerij te houden maar eigenlijk is het hier oorverdovend stil.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2015 16:24 #1414770
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lay out website
Het lijkt wel een Volvo folder,maar dan eentje waar een kat haar jongen niet meer vind.
Veel mooie plaatjes en dan zijn we uitgepraat. Aan engelstalige verwijzingen heb ik al helemaal niets.
Onduidelijkheid troef om nog maar te zwijgen van die grijze letters : dacht eerst dat er wat verkeerd was met mijn scherm.
Iets wat goed is moet je niet overboord gooien
Veel mooie plaatjes en dan zijn we uitgepraat. Aan engelstalige verwijzingen heb ik al helemaal niets.
Onduidelijkheid troef om nog maar te zwijgen van die grijze letters : dacht eerst dat er wat verkeerd was met mijn scherm.
Iets wat goed is moet je niet overboord gooien
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2015 16:34 #1414771
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Zojuist een test-advertentie
Zojuist een test-advertentie geplaatst. Geen probleem mee ondervonden. Werkt prima en logisch.
Dus het werkt goed, en ik zie geen problemen hiermee.
Dus het werkt goed, en ik zie geen problemen hiermee.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2015 17:00 #1414772
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic ad plaatsen
vanmorgen vroeg en nu weer:
Er is onverwacht een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
Er is onverwacht een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-01-2015 17:17 #1414773
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic ik ook
wat adrian aangeeft had ik ook. ik had de moed al opgegeven en ik kijk de volgende dag en wat denk je staat mijn advertentie er op zonder inhoud. Ik weet dat het een hel is om een forum in een nieuw jasje te steken en dat het wennen is voor degene die het oude gewend waren maar we moeten ff doorbijten. Is het mogelijk om je wensen kenbaar te maken. Niet op het forum maar ergens bij de webmaster ofzo. Lijkt me niet meer dan normaal dat dit kan toch.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2015 20:40 #1414780
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Prestige
Als je Engelse verwijzingen tegenkomt, meldt het dan even. Jij weet op dat moment waar die staan, wij nog niet. Maar als je ze benoemt, liefst met een link er naartoe, zodat we niet hoeven te zoeken en dan misschien degene die jij bedoelt nog niet vinden, worden ze zo snel mogelijk vertaald.
Het oude forum cq de oude site was technisch gezien op. We moesten dus verder. De buitenkant, dus wat je als gebruiker ziet, was speciaal gemaakt voor de oude versie van Drupal en daarnaast optisch ook aan vernieuwing toe. Dus ook die was aan vervanging toe. Maar door een nieuwe versie van de software te gebruiken die we al jaren gebruiken, kon de informatie die er op het oude forum cq de site stond, bewaard blijven.
groetjes
Mathy
Als je Engelse verwijzingen tegenkomt, meldt het dan even. Jij weet op dat moment waar die staan, wij nog niet. Maar als je ze benoemt, liefst met een link er naartoe, zodat we niet hoeven te zoeken en dan misschien degene die jij bedoelt nog niet vinden, worden ze zo snel mogelijk vertaald.
Het oude forum cq de oude site was technisch gezien op. We moesten dus verder. De buitenkant, dus wat je als gebruiker ziet, was speciaal gemaakt voor de oude versie van Drupal en daarnaast optisch ook aan vernieuwing toe. Dus ook die was aan vervanging toe. Maar door een nieuwe versie van de software te gebruiken die we al jaren gebruiken, kon de informatie die er op het oude forum cq de site stond, bewaard blijven.
groetjes
Mathy
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2015 11:06 #1414786
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Advertentie geplaatst
Vandaag een echte advertentie geplaatst. Ging zonder problemen. Gisteren met een iMac de advertentie gemaakt en vandaag met Windows 8.1.
Bij problemen kan het handig zijn om aan te geven welk besturingssysteem je gebruikt. Voor mijn werk heb ik een website laten maken ( www.publicspaceinfo.nl ).
Oudere browsers of besturingssystemen geven dan soms problemen met die site. Lastig natuurlijk. Mijn site is met de nieuwste technieken gemaakt door een goed bedrijfen toch is het soms lastig om het 100% probleemloos te krijgen.
Ofschoon ik geen Google-fan ben, werkt Chrome meestal het beste. Mozilla is ook prima.
Bij problemen kan het handig zijn om aan te geven welk besturingssysteem je gebruikt. Voor mijn werk heb ik een website laten maken ( www.publicspaceinfo.nl ).
Oudere browsers of besturingssystemen geven dan soms problemen met die site. Lastig natuurlijk. Mijn site is met de nieuwste technieken gemaakt door een goed bedrijfen toch is het soms lastig om het 100% probleemloos te krijgen.
Ofschoon ik geen Google-fan ben, werkt Chrome meestal het beste. Mozilla is ook prima.
Moderators: Jerry Stam