starten na jaren b21et
- Koen Wiegink
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2014 13:17 #1410024
door Koen Wiegink
Beantwoord door Koen Wiegink in topic ik heb er gister middag
ik heb er gister middag INNOTEC DEBLOCK OIL ingspoten. en direct wat rondgeraaid met de hand zodat het zo veelmogelijk verspreid wordt. vanavond de krukas met de hand heen en weer bewegen zodat ze hopelijk los wippen.
eigenschappen innotec zijn:
-hoog penetrerend vermogen
-lost roest op
-bevat grafiet
-smerende werking
-corrosiewerend
-tast géén rubbers aan
-enz..
is dit trouwens een optie:
<a href=" www.xado.nl/anticarbon-zuigerveren-reiniger-doos-60-tubes.html "> www.xado.nl/anticarbon-zuigerveren-reiniger-doos-60-tubes.html
koen
eigenschappen innotec zijn:
-hoog penetrerend vermogen
-lost roest op
-bevat grafiet
-smerende werking
-corrosiewerend
-tast géén rubbers aan
-enz..
is dit trouwens een optie:
<a href=" www.xado.nl/anticarbon-zuigerveren-reiniger-doos-60-tubes.html "> www.xado.nl/anticarbon-zuigerveren-reiniger-doos-60-tubes.html
koen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2014 17:07 #1410031
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Kruipolie
Dat is wel een kruipolie ja... gebruik ik zelf ook, maar is particulier in princiupe niet te koop, dus die had ik niet verwacht.
Desondanks zou ik misschien alsnog ATF voor vastgekoekte zuigerveren gebruiken in plaats van kruipolie, vanwege de sterke reinigende werking ervan.
Xado is zo'n leuk tell-sell wondermiddel, ik heb nog geen bewezen resultaten ervan gezien, hoewel een paar leden hier erbij zweren (of zworen).
Desondanks zou ik misschien alsnog ATF voor vastgekoekte zuigerveren gebruiken in plaats van kruipolie, vanwege de sterke reinigende werking ervan.
Xado is zo'n leuk tell-sell wondermiddel, ik heb nog geen bewezen resultaten ervan gezien, hoewel een paar leden hier erbij zweren (of zworen).
- Koen Wiegink
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2014 14:05 #1410067
door Koen Wiegink
Beantwoord door Koen Wiegink in topic een nachtje heeft al
een nachtje heeft al wonderen verricht.
de motor loopt stukken beter en na goed warmdraaien (stationair) rookt hij ook nauwelijks meer.
voor de zekerheid heb ik er nog wat opgespoten gisteravond en laat hem lekker even staan.
daarna draai ik hem weer warm en flush ik de olie met wynn's oilsystem cleaner.
<a href=" www.wynns.nl/index.php/nl/x/30?cId=1&bId=472 "> www.wynns.nl/index.php/nl/x/30?cId=1&bId=472
dan frisse olie erop en rustig inrijden en heel lief voor zijn de eerste maanden.
iemand nog goede tips anders?
koen
de motor loopt stukken beter en na goed warmdraaien (stationair) rookt hij ook nauwelijks meer.
voor de zekerheid heb ik er nog wat opgespoten gisteravond en laat hem lekker even staan.
daarna draai ik hem weer warm en flush ik de olie met wynn's oilsystem cleaner.
<a href=" www.wynns.nl/index.php/nl/x/30?cId=1&bId=472 "> www.wynns.nl/index.php/nl/x/30?cId=1&bId=472
dan frisse olie erop en rustig inrijden en heel lief voor zijn de eerste maanden.
iemand nog goede tips anders?
koen
- Koen Wiegink
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2014 10:19 #1410202
door Koen Wiegink
Beantwoord door Koen Wiegink in topic it's alive!!
met vreugde kan ik mededelen dat de motor steeds beter begint te lopen. Hij heeft nu een paar keer goed warm kunnen draaien en reageerd steeds beter op het gaspedaal en rookt bijna niet meer. koud nog wel ietstjes maar warm niet of nawelijks meer.
nu is het zoeken naar een cardan voor een m46. dan kan er worden gereden.
koen
nu is het zoeken naar een cardan voor een m46. dan kan er worden gereden.
koen
Moderators: Jerry Stam