Gedeeltelijk afscheid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaag is de 940 de deur uitgegaan en rijden we definitief in een S80. De 80 is een fantastische tuut maar met het vertrek van de 940 missen we ook iets van het eigenzinnige van deze auto.
Daarmee heeft de discriminatie
Ik zal het forum proberen te volgen zolang mij dit als ex lid toegestaan is en doe iedereen de groeten. Er zitten fantastische mensen in de vereniging die zich voor de andere leden volledig weten weg te cijferen. Zonder personen te kort te willen doen nog een dikke duim voor de Fam. L. die elk jaar de najaarsrit e.d. verzorgen.
Groeten, Jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je had natuurlijk ook voor een S90 kunnen kiezen ( lol )
De 940 verkocht aan liefhebber of ingeruild.
Squash je nog met Johan?
Ben en ik squashen nog elke vrijdag avond.
Nu bij dekker in Warmond
Kom anders ook een keer praten we eens gezellig bij.
Groetjes ook van Ben.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Een S80 is een geweldige auto! Welk bouwjaar en motortype? De auto is onvergelijkbaar met een 940.
In het verleden, lang geleden, konden alleen 700-bezitters volwaardig lid zijn. Toen mochten 900-bezitters alleen 'vriend' worden. Een soort donateur zonder stemrecht. Dat is gelukkig rechtgetrokken.
Maar donateur worden kan altijd. Als club zouden we ook 'open' toerritten kunnen organiseren. Dat zijn toerritten waar iedereen aan mee mag doen (wat mij betreft dan alleen Volvo's). Iets voor de ALV lijkt me om besluiten over te nemen.
Maar als je dit jaar lid bent, maar je toch wel (voor de laatste keer weliswaar) met je S80 deelnemen aan de rit die de familie Lourenssen organiseert? Je bent immers lid dacht ik zo.
Hoe dan ook, veel plezier met je S80 (zegt deze bezitter van een S80)!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus als de regelementen moeten worden opgerekt: Bestuur, doetterwattan aub!
Alleen sleuteldagen tja, dat wordt lastig. Of je komt voor de gezelligheid of je moet er een lenen voor een dag
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eerst mochten mensen die géén Mondeo meer hadden eigenlijk geen lid meer zijn, daar is vanaf gestapt, je mag het nu zelfs worden als je een Focus of S-Max rijdt.
Aparte gebruikersgroep aangemaakt 'Overig' en probleem opgelost.
Lang leve PHPBB!
- Han Kops
-
- Premium lid
-
En tja.... misschien er weer een 940 bijkopen voor de hobby?
(zo slecht mogelijk
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Anders wordt het natuurlijk een duiventil en gaat het karakter van de vereniging verloren. En dat laatste wil je natuurlijk niet want dan verliezen we ons bestaansrecht. Immers, we zijn een 700/900-club en niet een C70/V70/850/S80-club.
We moeten hier als club over nadenken maar niet te snel de waarden en het eigene van de V700 overboord gooien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat kan niet alleen in PHPBB hoorBennos schreef : Aparte gebruikersgroep aangemaakt 'Overig' en probleem opgelost.
Lang leve PHPBB!