mooie ver-, ombouw

  • Cor Jan van Rhijn
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2014 22:03 #1408849 door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic Paul
ik zeg dat Paul het helemaal begrepen heeft. Precies het eerste wat ik ook dacht. Heerlijk zo'n prachtige look en dan de simpele techniek.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2014 20:20 #1408897 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Maar
Maar dus ook niet dat heerlijke onderstel dat niet onderdoet voor een even oude BMW 5-serie, en ook niet de heerlijk soepele loop van die zes-in-lijn... een 740/940 blijft in vergelijking maar een ouderwetse tractor hoor!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Cor Jan van Rhijn
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2014 11:18 #1408926 door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic tja...
allemaal toegegeven. Maar die ellendige bladveer ben je vanaf en als je koppakking het begeeft is het ook niet zo'n enorm probleem.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2014 11:35 #1408927 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bladveer

Cor-Jan schreef : allemaal toegegeven. Maar die ellendige bladveer ben je vanaf en als je koppakking het begeeft is het ook niet zo'n enorm probleem.

Bij de sedan heb je geen last van die ellendige bladveer hoor!  Die heeft een dikker blad en gewone schokdempers.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2014 21:14 #1408950 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Re: bladveer
En als je op die sedan met dikke bladveer nog eens nivomats erbij zet, dan rijdt ie helemaal strak zonder oncomfortabel te zijn. En dat gecompliceerde onderstel is nu net, naast de heerlijke zescilinder, de meerwaarde t.o.v. de 940. En dat je dan na verloop van tijd eens wat busjes moet vervangen, dat hoort erbij.
Groeten, Jan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Melvin Wals
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-08-2014 00:08 #1408957 door Melvin Wals
Beantwoord door Melvin Wals in topic Die extra verfijning van het
Die extra verfijning van het hele concept bij modellen als de 760 en 960 zie ik als een aanzienlijke pre. De smeuigheid, het geluid bij dakje open - voor mij is het een goeddeel van de charme.

Niet dat ik een hekel heb aan viercilinders. In mijn Saab 900i-16 ligt er een, zoals het hoort.

Volvo is voor mij 6.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-08-2014 17:38 #1408970 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic estate

jsnijder schreef : En als je op die sedan met dikke bladveer nog eens nivomats erbij zet, dan rijdt ie helemaal strak zonder oncomfortabel te zijn. En dat gecompliceerde onderstel is nu net, naast de heerlijke zescilinder, de meerwaarde t.o.v. de 940. En dat je dan na verloop van tijd eens wat busjes moet vervangen, dat hoort erbij.
Groeten, Jan.

geldt ook zeker voor de estate

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD