mooie ver-, ombouw
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar wat is dit mooi gedaan, van een 740 naar een v90.......
<a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=4171 "> forums.turbobricks.com/showthread.php?t=4171
Groetjes Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Han Kops
-
- Premium lid
-
Vraag is alleen ....
waarom geen V90 kopen??
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je vraagt toch ook niet aan een sportvisser waarom ie niet naar de supermarkt gaat en daar gewoon z'n vis koopt.Gold schreef : waarom geen V90 kopen??
groetjes
Mathy
- Han Kops
-
- Premium lid
-
Okay....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou Mathy het antwoord op jouw vraag is volgens miij heel simpel: vers gevangen vis is vers en de vis in een supermarkt is minimaal drie dagen oud, maar vaak maanden onderweg geweest; dus wel vers gevangen, maar dus meer niet zo vers in de winkel.Mathy schreef :
Je vraagt toch ook niet aan een sportvisser waarom ie niet naar de supermarkt gaat en daar gewoon z'n vis koopt.Gold schreef : waarom geen V90 kopen??
Dus de vraag van Gold is zo gek nog niet.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Een enkele keer is de vis nog niet dood als ie in de winkel ligt, dus over dat punt valt te twisten.
Maar het gaat de gemiddelde sportvisser niet om de versheid van de vis, maar om het vissen. Het rustig aan een waterje zitten, uren op een dobber staren, etc. Bij een ombouw zoals die uit dit draadje, gaat het er niet om dat je het kant en klare product of misschien nog wel een betere vorm daarvan, kunt kopen. Het gaat 'm vooral om het ombouwen. En de voldoening die je daarvan krijgt.
groetjes
Mathy (die voor de supermarkt gaat, maar helaas de vaardigheden niet heeft om een auto op deze manier om te bouwen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben benieuwd welke supermarkt in Nederland levende vis aanbiedt? Maar goed, jij begon over vissen en het ombouwen van een Volvo lijkt mij toch een heel ander verhaal. De vergelijking van passief vissen en actief veranderen en werken aan een auto vind ik wat ver gezocht.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Bij een groothandel met een aparte visafdeling komt het wel eens voor, dat de vis nog net niet dood is. Bij een rondleiding in een lokale groothandel is mij dat verteld. Het zal dus allicht bij een supermarkt met aparte visafdeling ook zo zijn. Meestal hebben we het dan over de wat grotere vissen, die in z'n geheel op een laag ijs in de "displaybak" liggen.
Je begrijpt me duidelijk niet. Het gaat niet om "het vissen" en "het ombouwen". Uiteraard zijn dat twee heel verschillende dingen. Het gaat om het gevoel dat degene die vist of ombouwt erbij heeft. Die wil niet "kant en klaar" (vis of auto) kopen, die wil bezig zijn met z'n hobby, het vissen of het ombouwen. Daar gaat het om.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-