Volvo ombouwen naar 25 km
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2014 19:25 #1406087
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Merkwaardig verschijnsel.
Er
Merkwaardig verschijnsel.
Er rijdt hier al een paar dagen een jongen langs met een trekker, aanghanger en daarop een Golfje met 25 KM.
Jongen heeft wel een petje op dus het stilistisch geheel, petje Golf, klopt.
Wellicht is hij aan het droog oefenen en straks als hij naar de grote school gaat in Heerenveen begint het echte werk.
Er rijdt hier al een paar dagen een jongen langs met een trekker, aanghanger en daarop een Golfje met 25 KM.
Jongen heeft wel een petje op dus het stilistisch geheel, petje Golf, klopt.
Wellicht is hij aan het droog oefenen en straks als hij naar de grote school gaat in Heerenveen begint het echte werk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2014 23:24 #1406131
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En als je nu wel wilt betalen
Maar niet kan betalen ??
En wanneer je ziet dat je oude, maar zo leuke diese bijna evenveel belasting kost als een 50-tons drieasser-combinatie zakt je broek af.
Met een gebruik van misschien 60 km per week, kan je vervolgens je zo leuke oldtimer naar de sloop brengen, volgens het advies van velen.
Het is best logisch dat steeds meer mensen een uitweg zoeken in Nederland. De belastingdruk op auto's en brandstof loopt de spuigaten uit. De massa-sloop van oldtimers is beschamend. Koop maar een nieuwe ! Hoezo duurzaam ?
Beter kijken waar al die onzin vandaan komt, denk ik dan maar..
Vanuit mijn hoekje gezien,
( Die het overigens ook gevaarkijk vindt met brommobiel achtige auto's e.d. op de rijbaan )
En wanneer je ziet dat je oude, maar zo leuke diese bijna evenveel belasting kost als een 50-tons drieasser-combinatie zakt je broek af.
Met een gebruik van misschien 60 km per week, kan je vervolgens je zo leuke oldtimer naar de sloop brengen, volgens het advies van velen.
Het is best logisch dat steeds meer mensen een uitweg zoeken in Nederland. De belastingdruk op auto's en brandstof loopt de spuigaten uit. De massa-sloop van oldtimers is beschamend. Koop maar een nieuwe ! Hoezo duurzaam ?
Beter kijken waar al die onzin vandaan komt, denk ik dan maar..
Vanuit mijn hoekje gezien,
( Die het overigens ook gevaarkijk vindt met brommobiel achtige auto's e.d. op de rijbaan )
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2014 23:33 #1406132
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ignorance is bliss
beter kun je dat niet doen... you may not like what you find..
Moderators: Jerry Stam