Volvo ombouwen naar 25 km
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2014 00:16 #1405959
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In het AD stond ook een stuk
In het AD stond ook een stuk maar dat gaat toch tot 45?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2014 07:44 #1405961
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nissan Patrol
Reed gisteren voor me. In "ons" gebied valt daar misschien wat voor te zeggen maar voor de rest: OPROTTEN met die dingen. Ze houden het verkeer tegen, leiden tot verkeersopstoppingen en ongelukken, omdat mensen niet opletten als ze gaan inhalen.
En los daarvan: 25 met je diesel in de eerste versnelling. Da's geen fijnstof maar heelgrofstof.
Ik mag hopen dat deze onzalige regeling verdwijnt. En het kabinet dat dit soort dingen bedenkt ook.
En los daarvan: 25 met je diesel in de eerste versnelling. Da's geen fijnstof maar heelgrofstof.
Ik mag hopen dat deze onzalige regeling verdwijnt. En het kabinet dat dit soort dingen bedenkt ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2014 08:03 #1405963
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nissan Patrol?
Ik zag ook geen voordelen in het hele verhaal van dat ombouwen. Maar nu je begint over een Nissan Patrol, zie ik toch wel wat pluspuntjes. Een Landcruiser kan vast ook dan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2014 14:26 #1405990
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verkeersveiligheid?
Je mag dus met zo'n ding zonder rijbewijs en zonder APK de weg op. En dat kom je dan tegen, rijdend in een auto van 1000 tot 2500 kilogram: mensen die afgekeurd zijn omdat ze (bijna-) niets zien, geen reflexen hebben, het rijbewijs zijn kwijtgeraakt door idioot weggedrag...Lekker hoor! Maar gewoon toestaan hoor! Zoals bekend vindt de overheid verkeersveiligheid heel belangrijk
, daarom krijg je achterlijk hoge boetes als je belt of 120 rijdt waar je maar 100 mag....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2014 14:59 #1405991
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wellicht off-topic en open deur
Maar bellen doe je niet in de auto, of je moet handsfree bellen.
Ik rijd overigens vooral 100 (of 95) op 80 wegen, omdat de auto zo fijn rijdt bij die snelheid. Mits de veiligheid het toe laat
Verder hoeft de regeling van mij niet weg, die regeling is er ooit niet voor niets gekomen. Maar op dit moment wordt er massaal misbruik van gemaakt. Aanscherping van de regeling lijkt mij dan ook wenselijk. Je moet bijvoorbeeld aantonen wat de noodzaak is van het ombouwen van de auto in mijn optiek.
Denk dat je dan een groot deel van de misbruikers er al wel uit kunt filteren
Ik rijd overigens vooral 100 (of 95) op 80 wegen, omdat de auto zo fijn rijdt bij die snelheid. Mits de veiligheid het toe laat
Verder hoeft de regeling van mij niet weg, die regeling is er ooit niet voor niets gekomen. Maar op dit moment wordt er massaal misbruik van gemaakt. Aanscherping van de regeling lijkt mij dan ook wenselijk. Je moet bijvoorbeeld aantonen wat de noodzaak is van het ombouwen van de auto in mijn optiek.
Denk dat je dan een groot deel van de misbruikers er al wel uit kunt filteren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2014 17:17 #1405992
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oh!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2014 00:01 #1406017
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Min
Hallo Tom
Natuurlijk is die er ook voor Diesel-Mercedessen, mits die oud genoeg zijn. Maar de regels zijn bedacht voor liefhebbers en niet voor mensen die met zo min mogelijk geld zo veel mogelijk auto willen rijden.
@Allemaal: De eerste versnelling is niet gemaakt om lang in te rijden, de regel is "maximaal 300 uur bij maximale belasting (van de bak)".
groetjes
Mathy
Natuurlijk is die er ook voor Diesel-Mercedessen, mits die oud genoeg zijn. Maar de regels zijn bedacht voor liefhebbers en niet voor mensen die met zo min mogelijk geld zo veel mogelijk auto willen rijden.
@Allemaal: De eerste versnelling is niet gemaakt om lang in te rijden, de regel is "maximaal 300 uur bij maximale belasting (van de bak)".
groetjes
Mathy
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2014 11:06 #1406039
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Blij
Toch ben ik wel heel blij met deze discussies hier, anders was ik niet verdacht op dergelijke contrapties. En aangezien ik afgelopen weekend op de vierbaans ring in Emmen (waar ik stelselmatig te hard rijd overigens) een Seat Inca ofzo best heel snel opliep, was ik getriggerd. Inderdaad: geen kenteken en een grote driehoek op de achterruit. Maar anders dan dat ben je er helemaal niet op verdacht. Ik denk dan ook dat het best gevaarlijk kan zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2014 11:48 #1406042
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sneu
Ik vind het triest als je op deze manier auto gaat auto rijden, puur en alleen omdat je geen belasting wilt betalen. Pak dan lekker de fiets, of zoals eerder aangegeven de Sparta Met
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2014 18:04 #1406055
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic +1
Moderators: Jerry Stam