Morgen even proef rijden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jeroen, heb jij dan de stoel in z'n hoogste stand staan? Ik ben 1,86 mtr en zit ruim onder de rand.Jeroen schreef : Maar bij mij piept de zon net over de rand en schijnt zo in je gezicht, Dus ik heb een wit volvopetje.
Met vriendelijke groet, Gerard - Alles kan! Alleen weten we niet altijd hoe. -
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bewust gekocht zonder garantie en/of afleveringsbeurt.
Direkt vanuit de verkoper naar de mannen van Sallabas gereden om de auto na te laten kijken en beurt te laten geven.
Bandjes voor vernoeuwd, nieuwe distributie, verse olie, filters etc.etc.
Auto heeft nu 137.000 km. gereden, en had laatste beurt bij 120.000 km. gehad bij Bluekens, waar overigens ook de andere beurten waren uitgevoerd.
Alles netjes, en goed zoals verwacht met originele onderdelen onderhouden.
Hierdoor durfde ik de auto wel zo mee te nemen. Altijd 1 eigenaar gehad, oorspronkelijk bij vd Wulp gekocht, mee ingevoerd naar Belgie, Kalmthout om precies te zijn, en weer netjes mee genomen naar Nederland toen de oude eigenaar terug kwam.
Auto ziet er eerlijk en goed uit. Ik hoop en denk dat ik er een goede koop aan gedaan heb, en wederom, als ik niet hoef, verkoop ik ook deze net als de rode dame nooit meer.
We zijn er blij mee, en gaan er over een paar weken lekker even korte vakantie mee in Duitsland vieren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Covik schreef : Zelf heb ik het ook niet zo met garantie. Geef mij maar korting! Als er iets kapot gaat moet je bij een oudere auto toch al gauw 40 tot 60% zelf bijleggen. Zo te lezen heb je een hele nette C70 gekocht die er navenant uitziet. Heel veel plezier in Duitsland en alle jaren daarna. Weet je dat deze auto zich thuis voelt in de bergen? JPS staat dat niet voor "John Player Special"?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hierbij een tip van ons voor een mooie route door Duitsland:
Bovenkant Bodensee, bijvoorbeeld een verblijf in/ vertrek vanuit Meersburg, via Lindau richting het oosten en over de Alpenstrasse, door de Algäu, richting Salzburg. (be)Zoek dan ook, naar een verblijf in?, Bad Reichenhall. Prachtig! Met altijd die Alpen in je blikveld.
Zou best met jullie meewillen. Er is toch genoeg ruimte op die achterbank?
Groet, Dick
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ga ik proberen.
En jij mag altijd mee!!
We zijn er blij mee, en gaan de auto uiteraarc behandelen zoals ik al mijn auto,s behandel.
Staat weer lekker in de garage te wachten op mooie dagen.
Echt een super leuke en mooie auto om mee te rijden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En de bezitters genoten overduidelijk met meer dan volle teugen.