Morgen even proef rijden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2014 15:16 #1100936
door V700 register
Morgen even proef rijden is gemaakt door V700 register
We gaan morgen even proefrijden met deze C70.
2.0 Turbo uit 2005.
Ca. 135.000 km. gelopen.
Ben benieuwd.
2.0 Turbo uit 2005.
Ca. 135.000 km. gelopen.
Ben benieuwd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2014 15:54 #1404307
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben erg benieuwd naar je ervaring
Ondanks dat het wagenpark bij ons te groot is, wil mijn vrouw ook nog steeds een cabrio voor de zomer. De andere gaat dan in de schorsing. Maar zjn wil een New Beetle.
Dus ben erg benieuwd naar je ervaring. Ik vind de C70 nog best een prijzige auto en volgens mij kan je er ook aardig op leeg lopen (gevoel van mij, totaal niet onderbouwd).
Het nieuwe model is echt (te) klein en behoorlijk aan het gewicht, maar in verhouding lijkt de marktwaarde lager te liggen als het ouden model
Ik hoor of lees graag je verhaal
Dus ben erg benieuwd naar je ervaring. Ik vind de C70 nog best een prijzige auto en volgens mij kan je er ook aardig op leeg lopen (gevoel van mij, totaal niet onderbouwd).
Het nieuwe model is echt (te) klein en behoorlijk aan het gewicht, maar in verhouding lijkt de marktwaarde lager te liggen als het ouden model
Ik hoor of lees graag je verhaal
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2014 16:29 #1404309
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De C70
is gewoon een goede auto, heel simpel. De cabriokappen kunnen wat gevoelig zijn en de constructie is ook niet helemaal je van het. Maar over het algemeen probleemloos.
Als je gedonder met de kap mocht krijgen, laat er iemand naar kijken die het systeem snapt en kan uitlezen anders word het helemaal niets..
Een klant van mij heeft zo'n ding gekocht en daar 'hadden de monteurs' wel even naar gekeken, met als gevolg 2 spindels afgebroken, kunststof achterkap totaal uitgescheurd (waar het dak onder valt) en het is een crime om die kap gebruikt te vinden en goed afgesteld te krijgen...
Als je gedonder met de kap mocht krijgen, laat er iemand naar kijken die het systeem snapt en kan uitlezen anders word het helemaal niets..
Een klant van mij heeft zo'n ding gekocht en daar 'hadden de monteurs' wel even naar gekeken, met als gevolg 2 spindels afgebroken, kunststof achterkap totaal uitgescheurd (waar het dak onder valt) en het is een crime om die kap gebruikt te vinden en goed afgesteld te krijgen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2014 16:30 #1404310
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kosten
Sinds april 2010 heb ik een C70 T5 cabrio. Behalve de reguliere onderhoudkosten, heb ik een storing gehad in de LMM? of luchtweger o.i.d. kosten € 1000,-, een nieuwe electrische antenne á € 216,-. Verder 4 nieuwe banden (2x 2 voorbanden) met balanceren en uitlijnen € 650,-. Een windvanger heb ik nieuw gekocht (ik meen € 350,-). Parkeersensoren heb ik laten inbouwen € 650,- en cosmethisch voor- en achterbumper, motorkap, kofferklep, linker portier en rechterachterscherm laten spuiten in de afgelopen 4 jaar. Als gevolg van stomme pech. Daarbij wil ik niet onvermeld laten dat ik een groot deel hiervan in Spanje heb laten doen tijdens de vakantie. De prijs is daar één derde van de tarieven in Nederland. O.k. op de motorkap was tijdens het droogproces een mug geland en was het strakke spuitwerk niet helemaal stofvrij. Maar gezien het prijsverschil en het feit dat de auto van mij niet in concours conditie hoeft te zijn, heel netjes gedaan. Na een goede poetsbeurt hoop ik dat ook te kunnen minimaliseren. Ik vind het een geweldige auto en heerlijk voor de vakantie met 2 personen. Behalve de bagage voor 6 weken, lukte het om 120 flessen wijn (in doosjes van 6) zonder problemen mee te nemen. Zelfs konden we nog met open kap rijden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2014 18:16 #1404311
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
Leuk Ton,
Laat de zomer maar komen.
Laat de zomer maar komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2014 18:47 #1404306
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fraai
Hele mooie auto. Met bruin leder zie je ze niet zo vaak. Het leder lijkt er mooi en goed onderhouden uit te zien. Helemaal fantastisch wanneer de onderhoudshistorie erbij is. Ik zou het niet laten om de (originele) Volvo windvanger, mocht die ontbreken, erbij te vragen. En van afdingen is nog nooit iemand doodgegaan.Tip: let op de openen en sluiten van de kap en op eventuele slijtplekken. Veel plezier met en een lekker zonnetje
bij de proefrit. Zou het proefrijden trouwens niet bij "even" laten
.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2014 19:03 #1404312
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een windscherm....
Zit er ook bij.
Is gewoon een mooie auto, maar mijn vrouw moet er wel mee willen rijden.
Ze heeft nu een Nissan Micra C+C, met alle denkbare opties zoals leer, navi, automaat etc.etc. Nieuw gekocht en pas 32.000 km. gereden in de 7 jaar dat ze hem heeft.
Als we de C70 nemen moet de Micra eruit, dus als ze hem te groot vindt, of niet lekker vindt rijden etc. gaat het niet door.
Dus jullie snappen wel dat ik zal duimen vanavond.
Wordt vervolgd!!
Is gewoon een mooie auto, maar mijn vrouw moet er wel mee willen rijden.
Ze heeft nu een Nissan Micra C+C, met alle denkbare opties zoals leer, navi, automaat etc.etc. Nieuw gekocht en pas 32.000 km. gereden in de 7 jaar dat ze hem heeft.
Als we de C70 nemen moet de Micra eruit, dus als ze hem te groot vindt, of niet lekker vindt rijden etc. gaat het niet door.
Dus jullie snappen wel dat ik zal duimen vanavond.
Wordt vervolgd!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2014 19:55 #1404313
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helpen
Mijn vrouw en ik duimen met je mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2014 07:57 #1404327
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Succes
Hoop voor dat je het goed gaat vandaag.
Grote kans dat er ook ooit een cabrio bij ons op de oprit staat.
Een C70 of een Saab cabrio
Grote kans dat er ook ooit een cabrio bij ons op de oprit staat.
Een C70 of een Saab cabrio
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2014 08:36 #1404328
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dakkie open
Het is de hele dag volop zon! Dus het dak kan eraf.
Moderators: Jerry Stam