Kentekencard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alleen voor 01-01-2014 geschorste voertuigen krijgen nwe kaart.
Had een 760 gekocht en geliijk geschorst in februari dit jaar is voor mijn zoon die nog geen rijbewijs had
Alleen nu is hij geslaagd dus uit schorsing en kreeg geen nw kentekenbewijs(kaartje) maar gewoon oude kentekenbewijs.
Is ook te lezen op site van rdw
Groeten Marthin Jansen sr
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals al gezegd; het enigste voordeel is een kentekenbewijs in het formaat creditcard, verder dezelfde zeer omslachtige rompslomp allemaal.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, na een tijdje sowieso en in de zon (of op een andere warme plaats) echt heel snel. Worden dan helemaal zwart en lezen wat er op stond kun je wel vergeten. Probeer maar eens met een kassabonnetje op van dat gladde papier.whitehorse schreef : Een thermische bon???? Die vervagen na een tijd toch?
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Zulke bonnetjes vervagen snel.
(Ja, wel weer een hoop extra rompslomp voor ons)
Groeten,
Gerben
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Ik kreeg laatst zo'n kaartje van de verzekering, ze zijn er dus al!Mathy schreef : Hallo Volvisti
Maar ik hoop dat de groene kaart over niet al te lange tijd ook vervangen wordt door zo'n kaartje, dan kan alles (op het APK formulier na) in een kleiner mapje.
groetjes
Mathy (wiens rijbewijsmapje al zo oud is als z'n rijbewijs en intussen wel toe is aan vervanging)
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Werd ons op het postkantoor al geadviseerd: kopietje maken want de bon zal vervagen.gerryberrie schreef : Inscannen of een foto van maken. Zulke bonnetjes vervagen snel. (Ja, wel weer een hoop extra rompslomp voor ons)
Groeten, Gerben
Ik vraag me wel eens af of men dit soort dingen expres doet om mensen weer op extra kosten te jagen want gegarandeerd dat veel mensen hier niet aan zullen denken en straks die code kwijt zijn en opnieuw moeten opvragen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij de rest van onze verpakkings-bende. En dan gaan klagen; Hoe komt het toch dat we, en het eten, zo ongezond worden met al die micro/nanodeeltjes-rotzooi in onszelf.
Wel lekkerrrr makkelijk toch ?
Moet het zo ? Rolf (die af en toe moe is van de ongelovelijke domheid der menschheid.)