dieselprijs Belgie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2014 20:56 #1100637 door V700 register
dieselprijs Belgie is gemaakt door V700 register
Hoi,
Zeer binnenkort staat er een tripje Belgie op het programma. (Schagen Kortrijk vv)
Wat is wijsheid? Met weinig diesel Belgie binnenrijden en er vol weer uit? Of er voor zorgen dat ik zoveel in de tank heb dat ik in Belgie geen tankstop hoef te maken? Ga er maar van uit dat ik geen zin heb om kilometers van de snelweg te raken op zoek naar de goedkoopste pomp.
Alvast bedankt voor informatie
Jaap

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2014 21:01 #1403094 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic http://brandstofprijzen.vroom

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2014 22:35 #1403095 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat loopt niet op
Hoi Arjan,
Dank je voor het de moeite die je hebt gedaan. Het is me duidelijk, de verschillen zijn gering.
Jaap

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2014 22:54 #1403096 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic € 1,280
Hallo Jaap
Dat ligt eraan waar je tankt.  Bij mijn vaste tankstation (waar ik overigens benzine tank) staat de Diesel op € 1,280, terwijl er rondomheen de prijs (volgens de site uit de link van Arjan) de Diesel overal op € 1,435 kost.  De benzine kost daar sinds vandaag overigens weer € 1,438.  Over het algemeen is de benzineprijs in de buurt van "mijn" tankstation ongeveer hetzelfde, maar steeds iets hoger.  Maar goed, da's in Maasmechelen en daar kom jij waarschijnlijk niet.
groetjes
Mathy
PS "Dats24" onderdeel van het Colruyt-concern en meestal ook naast een Colruytsupermarkt te vinden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2014 23:09 #1403097 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic DATS
behoort tot de duurdere pompen
goedkoop tanken bij cora en makro
nog net iets goedkoper bij de onbemande pompen van de grot emerken
Q8 hier om de hoek is 1.257€

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2014 19:21 #1403109 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hier in Epernay (Fr.) net
Hier in Epernay (Fr.) net getankt bij de E.Leclerc voor 1,29 /ltr......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2014 19:30 #1403110 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LPG
LPG bij mij in het dorp (B) 51ct / ltr.
In NL beslist duurder.
Robert

• Hedwig Lambrechts (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2014 20:00 #1403113 door Hedwig Lambrechts (GAST)
Beantwoord door Hedwig Lambrechts (GAST) in topic 1.288
In Herenthout (B) nu diesel €1,288/L.
Groeten,Hedwig

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-03-2014 22:52 #1403121 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vreemd

Jaap_Zijpe schreef : Hoi,
Zeer binnenkort staat er een tripje Belgie op het programma. (Schagen Kortrijk vv)
Wat is wijsheid? Met weinig diesel Belgie binnenrijden en er vol weer uit? Of er voor zorgen dat ik zoveel in de tank heb dat ik in Belgie geen tankstop hoef te maken? Ga er maar van uit dat ik geen zin heb om kilometers van de snelweg te raken op zoek naar de goedkoopste pomp.
Alvast bedankt voor informatie
Jaap

Ik begrijp je niet, is je doel zo min mogelijk brandstof kosten te hebben ofzo. Als je goed nadenkt weet je dat je gewoon geld kwijt bent aan brandstof. of je nu met een volle tank naar belgie rijd of niet.

Als ik van plan ben om ver te gaan rijden en mijn tank staat op de helft dan tank ik hem van te voren vol en als ik na thuis komst weer een halve tank heb zorg ik dat ik weer een volle tank heb. Ik heb altijd een halve tank en dan gaat ie weer vol heb er een hekel aan om op mijn benzine meter te moeten rijden.

Ik ken iemand die gaat 1 keer in de 2 maanden van zaanstad naar arnhem op visite, gaat net dan over de grens tanken (lekker goedkoop) gaat vervolgens weer 150 km terug rijden en wat heeft het opgeleverd bijna niks. Je praat over een paar euro.

Als je geld wilt verdienen moet je geen auto rijden, die dingen kosten gewoon geld.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2014 01:05 #1403122 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Geel
Hallo Admiral
Hier in de buurt (NL) zitten een paar tankstations van Lukoil.  Een Russische prijsvechter.  Goedkoopste Euro 95 kost hier € 1,619.  In Maasmechelen bij Dats24 kost diezelfde benzine € 1,438.  Da's 18,1 cent per liter.  Dat scheelt rond de 12 euro per tank.  Tanken doe ik pas als het rode lampje aan is, tenzij de tank leeg is op het moment dat ik in de buurt van Maasmechelen ben.  Maasmechelen is de eerste afslag na knooppunt Kerensheide, waar ik hoe dan ook langs rijdt, als ik vanaf "het noorden" naar huis rijdt.
Uiteraard gaat het niet alleen om de besparing (anders rij je niet "even" op en neer naar Maasmechelen) maar ook om het principe.  Ik heb in de ruim 9 jaar dat ik de auto nu heb, geen 18 keer in NL getankt.  18 Eurocent is zeer ruim een kwartje.  Die gun ik Wim Kok niet.  En zo spaar ik toch maar mooi ruim 25 gulden per tankbeurt.
Trouwens bij de boodschappen kijk je toch ook naar de prijs?  En misschien wel bij de stroom, de verzekering, etc.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam