verjaardagsshit

• Melvin Wals
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2014 13:49 #1401959 door Melvin Wals
Beantwoord door Melvin Wals in topic Een Prius is ook best leuk
Een Prius is ook best leuk en interessant, maar dat vind ik van Bassie's Matra Rancho ook.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2014 15:06 #1401964 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een afdoend antwoord is bij
Een afdoend antwoord is bij mij altijd of men over auto's wil praten want dan kan ik met mijn Volvo meepraten of dat men over plastic wegwerprommel wil praten want daar hebben jullie het nu over.
Dit helpt erg goed om je uit de discussie te krijgen en vervolgens ga je lekker ergens anders praten over vrouwen, het weer, voetbal of als je erg veel egluk hebt over oldtimers.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2014 16:18 #1401967 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gelukkig
Totaal niet herkenbaar...Onze vrienden en kennissen vinden het zowiezo erg leuk dat ik, als vrouw, jaja, dol ben op mijn 945. En mijn man is daar al helemaal trots op! En ook mijn man rijd er heel graag in. Maar hij heeft zelf een V70 D5 uit 2002, omdat hij erg veel op de weg zit, en deze net ff zuiniger en veiliger is. En ja, ook dat, die heeft hij helemaal zelf uitgekozen, ook de kleur 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2014 17:21 #1401968 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic herkenbaar
Bij mij herkenbaar, het verwijt heb je hem weer met zn ouwe bak heb ik al meerdere malen de grond ingeboord met het antwoord wat was jij ook alweer kwijt aan onderhoud en reparatie en owja wat kost ie van jou per km waarbij mijn antwoord was 22,4 cent de kilometer, en die van mij word steeds meer waard die van jou niet die neemt alleen maar af in waarde.
Heb zelfs al eens mijn sleutel afgegeven met het bericht rijd maar eens een rondje, en ze zijn altijd verbaast over de degelijkheid die het beestje nu na 31 jaar nog steeds heeft en dat hij nog best met het verkeer mee kan,
Ook krijg ik dan wel eens de reaktie, wat een overzicht en wat zie ik veel om mij heen.
Die zogenaamde milieu freaks gaan altijd na denken als je ze zegt met de uitstoot die geproduceerd ook jou auto té maken kan ik nog minimaal 10 jaar rijden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2014 18:28 #1401970 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @octavodia hi, hi, ik had
@<a title="Gebruikersprofiel bekijken." href=" www.volvo700vereniging.nl/user/9155 ">octavodia hi, hi, ik had het niet over alle vrouwen hoor, verre van dat! Maar sommige mannen  hebben een relatie die niet helemaal gelijkwaardig is...
Bij mij is er geen klagen, mijn partner is tof!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2014 18:31 #1401971 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vrienden?
Zulke mensen zou ik niet tot mijn vriendenkring willen rekenen.
Ik zat altijd trots over mijn 940 te praten op feestjes:
Iedereen accepteert mij daarin.
Nu in mijn prius; auto die tov de 940 saai, burgerlijk en zelfs niet mooi is om te zien:
iedereen accepteert mij daarin.
Vrienden moeten het ook waard zijn om vrienden te "mogen" zijn.
Jammer dat een auto een verlengstuk / compensatie van een imago moet zijn voor velen (vooral op feestjes :-)
Ik rijd het liefst zo groot mogelijk, zoals een 940 of V70, maar soms is de financiele kwestie iets belangrijker. Zoals nu.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2014 19:32 #1401976 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jalours
De meeste mensen die ik over auto's spreek zijn meestal een beetje jalours. Ze geloven mijn onderhoudskosten niet eens. Om over de aanschafprijs maar helemaal te zwijgen. Die is gelijkwaardig aan de kosten van de vervanging van een distributieriem van een gemiddelde andere bijtellingsvrije (want dat is het enige waar het om gaat) auto. Tsja, milieuvriendelijk?  Er gaat niets boven een lpg verbrandende volvo die 30 jaar meegaat. Korte afstanden op de fiets en daarmee win je van de accuberg veroorzakende vehicels.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2014 19:48 #1401980 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Verjaardagen & Partijen
Daar gaat het doorgaans niet over, geleuter over auto's.
Als het over voertuigen gaat, gaat het over motorfietsen.
Maar hier ben ik dan meestal "de vreemde eend in de bijt".

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2014 20:20 #1401981 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja....
Buiten het feit dat de meeste mensen om mij heen mijn auto zien als "Gewoon een 17 jaar oude bak", begrijpen ze meestal ook niet dat ik zo blij als een kind word van aangeschafte dingen als een snowcap, houten dashboard items, electrische antenne, MBC met turbodrukmeter, etc.
Vinden de meesten zonde van het geld..... Haha....
Ik hoop nog 10 jaar met deze "ouwe bak" te rijden zeg ik dan.....
Duurzaam is ook energiezuinig!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2014 20:52 #1401983 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Feinstaub
Hallo Rudiger

rudiger schreef : Op mijn 1988-er  740 op LPG zit zelfs een Duitse groene Umweltsticker, rechtmatig verkregen en dus symbool voor redelijk schone auto.

Je bedoelt de "Feinstaubplakette".  Geeft dus niet aan hoe milieuvriendelijk je auto is, maar hoeveel fijnstof je auto produceert.  En da's bij een Otto-motor niet zo veel.  "Feinstaub" is vooral bij Dieselmotoren een thema.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC