Voorstellen nieuw lid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2014 15:28 #1400785
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitleg
Heldere uitleg Paul,
dank je wel, die punten waren me zo niet zo opgevallen behalve dan de vettigheid bij de waterpomp maar die heeft Dennis ook gezien,
Als ik de foto's zie op Facebook van Dennis heb ik ook wel weer een soort van spijt, het is gewoon een hele mooie 940.
Maar goed, het rijden in de 850 is ook een genot.
Banmorgen even op weg naar de baas om 5:30 op een lege rijksweg even het gas ingetrapt, rustig gasgeven en zonder probelemen doortrekken naar de 190, gewoon blijven versnellen zonder dat je je afvraagt gaattie nou nog harder of is de sjeu eruit. Het liep gewoon door.
De top doen we nog wel een keer met daglicht.
dank je wel, die punten waren me zo niet zo opgevallen behalve dan de vettigheid bij de waterpomp maar die heeft Dennis ook gezien,
Als ik de foto's zie op Facebook van Dennis heb ik ook wel weer een soort van spijt, het is gewoon een hele mooie 940.
Maar goed, het rijden in de 850 is ook een genot.
Banmorgen even op weg naar de baas om 5:30 op een lege rijksweg even het gas ingetrapt, rustig gasgeven en zonder probelemen doortrekken naar de 190, gewoon blijven versnellen zonder dat je je afvraagt gaattie nou nog harder of is de sjeu eruit. Het liep gewoon door.
De top doen we nog wel een keer met daglicht.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2014 15:52 #1400786
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat heet gewenning maarten.
Dat heet gewenning maarten. Ik heb beroepsmatig vele honderden autos per jaar binnen 5 minuten moeten beoordelen en dan leer je het wel. Een kapotte koppeling kan net het verschil tussen winst of verlies betekenen 
Vervang wel die keerring even voordat je gaat planken zou zonde zijn als die eruit klapt je de motor aan gort draait.
Vervang wel die keerring even voordat je gaat planken zou zonde zijn als die eruit klapt je de motor aan gort draait.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2014 15:58 #1400788
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Overigens heb ik de
Overigens heb ik de wintergrille niet voor de koeling van de motor want mijn thermostaat werkt prima maar voor de pekelzooi die de radiator en de motorruimte aantast. Mijn motorruimte is brandschoon en roestvrij en dat wil ik graag zo houden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2014 17:03 #1400790
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aandacht
Die keerring heeft mijn aandacht.
Dat komt goed.
Dat komt goed.
Moderators: Jerry Stam