Keuzebrief overgangsregeling
- Bikker
- Nieuw lid
-
Ik heb vandaag dus gewoon een 'normale' aanslag gekregen voor het 1e tijdvak voor mijn '86 740 GLE op benzine.
En nu?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik nog niks mogen ontvangen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
In ons geval maar één keer, de MGB wordt in juni 40 jaar.
Groeten,
.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik gedaan en ook nog niks van gehoord. Ga maar weer eens bellenHenk vG schreef : Ik heb begrepen dat je de keuzebrief zelf moet sturen voordat de aanslag komt. Maar goed.... Bij de belastingdienst weten ze het zelf ook niet meer lijkt.
- Frits Lidnr. 795
- 740GLE sedan 1986 / 760 GLE sedan V6 1982 Automaat / 780 Bertone V6 1987 Automaat / S90 Automaat 1997
- En een Fiets
- Bikker
- Nieuw lid
-
Henk vG schreef : Ik heb begrepen dat je de keuzebrief zelf moet sturen voordat de aanslag komt. Maar goed.... Bij de belastingdienst weten ze het zelf ook niet meer lijkt.
Zou wel vreemd zijn dat je zelf moet uitzoeken dat je misschien een brief moet sturen. Zonder de diverse fora zou ik niet eens weten dat er zo'n brief was. En ze hebben toch gezegd dat iedereen 1e kwartaal 2014 de keus zou krijgen? De communicatie is belabberd...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Brief : ( AANGETEKEND versturen !!!, aangezien die K***TZ****N toch nooit reageren ).
download.belastingdienst.nl/belastingdie...ief_mb1021z13fol.pdf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik krijg hier in Frankrijk nog steeds allerlei blauwe envelopppen met de meest onzinnige informatie waar ik helemaal niets mee te maken heb...dat kan dan wel dus.
Ik had er laatst zelfs een die ook keurig aan mijn adres in Fr is gericht met het verzoek om m'n adresgegevens te sturen...met een nederlandse portvrije antwoordenvellop erbij. Dat gaat wel werken hier ja! Oh ja, en die ene met het verzoekl om aangfite te doen voor de omzetbelasting 2013 terwijl mijn bedrijf per december 2012 is opgeheven. Is ook prachtig! Ik reageer niet eens meer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Bikker
- Nieuw lid
-
Maar dat er tot nu toe (het is al eind januari!) niemand een keuzebrief heeft gekregen terwijl de 120 euro vóór 1 maart betaald zou moeten zijn om in de regeling mee te kunnen doen is toch wel weer kwalijk.