Laten zien
- V700 register
- Nieuw lid
-
een voorbeeldje voor een luttele 20K.....<a href=" jbover.nl/index.php/youngtimers-voorraad...volvo-850-2-3i-t-5-r "> jbover.nl/index.php/youngtimers-voorraad...volvo-850-2-3i-t-5-r
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten Ted
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik zeg toch ook niet dat jij een idioot bent.
Henk
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
"Hij ziet er ABSOLUUT geweldig uit met een paar kleine gebreken (zover) De voorruit heeft een heel klein pitje in het midden, de beker houder werkt niet goed voorin, en het leer is een beetje gekreukt aan de 4 topsecties bij de ruiten!"
Ik ben van mening dat zo'n soort auto, met deze vraagprijs in absolute nieuwestaat moet verkeren, en geen rimpels bij de ramen mogen vertonen (komt vaak voor in deze auto's), en de bekerhouder gammel mag zijn. Kom op, zeg.
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
Is deze niet van de buitengewoon <a href="">irritante reclame? Even afgezien van die knopjes dan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het filmpje is een S90, de auto uit de advertentie is een 960. Bij de auto uit de advertentie zitten de schakelaars van de stoelverwarming vóór beide rechts van de handrem en niet zoals in dit flmpje 1 links en 1 rechtsonder de pook. Ook heeft de auto uit de advertentie geen "hout" rondom de pook, zoals de auto uit het filmpjes wel heeft.
Dus nogmaals; geadverteerde auto is een 960, géén S90.
Edit: Ik zie net dat je je post hebt aangepast dat het een S90 zou zijn. Mijn post is daarmee een beetje overbodig geworden.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Mooi dat dit meteen leidt tot verhitte discussie en stevige standpunten.
Laten we blij zijn dat er mooie auto's zijn én dat die een mooie waarde vertegenwoordigen. En of die waarde veel of weinig is, is een persoonlijk standpunt. Blijkbaar is de auto het toch waard, want de auto is verkocht!!
Hopelijk is/wordt de gelukkige bezitter lid van onze vereniging. Dan zijn we als club weer een prachtige auto rijker.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij is dit nèt niet de top van de top; dat was/is de Executive Level3, even lang maar inclusief aparte airco en audio voor de achterpassagiers, een koelkastje, een elektrische zonnerollo, en als meest herkenbare een doorlopende middenconsole met bediening voor bovenstaande zaken.Cor-Jan schreef : ...Het was de top van de topmodellen van volvo destijds...Is deze niet van de buitengewoon <a href="
">irritante reclame? ...
Buitengewoon irritant filmpje? Vin'k wel meevallen ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals op zijn site staat: 'verkocht naar Alkmaar'. Ben benieuwd. Ton van Kuyk?astax schreef : ...Blijkbaar is de auto het toch waard, want de auto is verkocht!!...