je krijgt een keus
- V700 register
- Nieuw lid
-
kies je dus voor oldtimer regeling met 3 maanden van de weg te zijn .
en daarmee mag je hem miet meer schorsen.
en ook al loopt de mrb automatisch krijg je deze acceptgiro aangeboden.
betaal deze niet op tijd dan kom je automatisch volledige mrb aan het betalen.
ik wilde de dag nadat de beslissing was gevallen in de 1ste kamer een afspraak maken bij het rdw .
voor de omkeuring naar benzine.
en dat ging niet meer dit jaar alle rdw vestegingen hebben geen plaats meer dus...............
in januari pas vanaf de 3de en dat betekende ik moet 3 maanden volledig mrb betalen (450 euro per auto) en middels een brief aan de belasting alsnog vrijstelling aanvragen en dan weer 120 euro betalen voor de rest van het jaar.
ik wilde alle 3 auto`s omkeuren wel....................niet dus en samen met de javelin kost het me al 108 euro schorsen en dan weer 3x 120 euro voor de volvo`s en briefen schrijven ect.
geloof het of niet maar ze hebben draaiboek bij de belasting liggen waaruit ze antwoorden halen om je dit mede te delen dus wisten ze alle antwoorden allang !!!
en wat blijkt mijn amc javelin wordt 4 maanden later 40 jaar maar alles blijft 120 euro dus als je auto 1 januari erop heeft staan moet je betalen of schorsen voor die ene dag.
ze melken je toch leeg .
denk eens na je maakt 2 weken voor invoering een nieuwe wet en je maakt het onmogelijk
(rdw geen plaats) voor de mensen er gebruik van te maken dus.......................katjing kasse rinkelt.
in januari gaat het geld regenen voor de staat.
ik kom nog steeds veel mensen tegen die nog helemaal van niets weten.
dat is pas erg vind ik maar denk eens na hoeveel is dit in de media geweest ??
wat een voor land met wat voor mensen leven wij hier eigenlijk ?
groet will en mooie kerstdagen en toch hopelijk voor een ieder een prachtig nieuwjaar
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes ermee Wil,
Groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
<a href=" www.nu.nl/buitenland/3661162/grieken-in-...laat-in-leveren.html "> www.nu.nl/buitenland/3661162/grieken-in-...laat-in-leveren.html
Ik ga er maar van uit dat ze daar het woord houderschapsbelasting niet kennen.
Lang leve "ons" ene Europa!
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kunt gewoon tussen 08:00 en 12:00 zonder afspraak terecht. Je moet dan wel een nummertje trekken en even op je beurt wachten.sanshan schreef : en dat ging niet meer dit jaar alle rdw vestegingen hebben geen plaats meer dus...............
Vanmorgen ben ik zelf (zonder afspraak) naar Zwijndrecht gereden en stond daar om 07:30 al op de stoep. Ik was als tweede aan de beurt en het viel verder reuze mee met de drukte.
Wellicht heb ik wat geluk gehad op maandagmorgen maar als je het wilt en goed vroeg aanwezig bent dan hoef je echt niet heel lang te wachten. Ik reed daar om 08:30 weer weg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb 40 minuten aan de lijn gehangen met zo iemand en die heeft me auto voor auto gezegd waneer en hoe ,
en verkeerd of niet ik ben wel dankbaar voor de moeite en medeleven van die mensen .
ook dat mag wel eens gezegd worden.
maar wie moet je nog geloven ??
mij werd gezegd zonder afspraak wordt ik niet geholpen (rdw venlo persoonlijk gezegd) ik mocht expleciet niet op het normale spreekuur komen voor de lpg keur.
en 1 ding klopt wel afhankelijk van je datum afgifte moet de auto omgekeurd zijn .
groet will .
ik ga volgende week mijn 73er chevy op de weg gooien gelijk van alles af
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weet ik zeker dat ik geholpen wordt en hoef ik hopelijk niet zo lanng te wachten.
Mijn LPG gaat er de 28e uit en 03 Jan heb ik afspraak. Ruim voor deadline van de 29e in mijn geval.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb nog geen brief gehad??
Betekend dit als ik hem as voorjaar weer keur en heb op de weg zet,moet ik dan volledig gaan betalen of?
moet ik voor 1 jan gaan bellen met de belasting ????