Factor nr 59 binnen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het hoort er niet in op de volgende gronden:
- Het is populistisch en politiek georienteerd. Het staat in de statuten dat we dat niet doen
- Het gaat niet over onze Volvo's, zelfs niet zijdelings
- Bertus Bachelus is geen lid van de vereniging als ik het goed begrijp van Jan
De Factor 700 is nou eenmaal geen krant of opinierend blad, en al helemaal niet over dit soort zaken.
Daar raakt het de kern van fatsoen.
Zoals JohnvG aanhaalde : "Dit hoort in een blad dat mensen lezen die op dit niveau zitten.Als ik nu op dit moment de woorden zou gebruiken die in het stuk staan dan wordt ik verwijderd.Dat maakt dat het niet kan en dat dit ook niet wordt verwacht in de factor.Een grote inschattings fout."Dat heeft niks met "doofpot" te maken. De discussie is open en eerlijk. Maar de overgrote meerderheid houdt niet van dit soort rommel. dat is duidelijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Groeten, Jan.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Wanneer de overgrote meerderheid van de lezers dit niet wil lezen dan ben ik het ermee eens om zulke stukjes niet op te nemen. dan heeft het namelijk geen nut.
Fijn dat dit onderwerp weer tot een opninie discussie leidt en niet niet to een ongefundeerde welles-nietes, mag-wel-mag-niet discussie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik kan er weinig fatsoenlijks in ontdekken. Niet over de mening en de stijl, maar wat absoluut een no go is, is de bewoording.
Wat moet een nette vereniging met de woorden " als het geitenneukers waren geweest dan.." en het is een "Kankergezwel " etc etc ?
Alleen daarom vind ik al dat het niet thuishoort in een blad van deze vereniging.
Nog even afgezien van de naar mijn mening totale en abjecte onzinopinie in het artikel.
Maar wellicht kunnen we met zijn allen op de sleuteldag een inhoudelijke discissie voeren over het stuk?
Neem jij hem mee?
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik walg gewoon van hypocrisie !
maar om het feit dat als je tot het clubje behoort alles mag zeggen.
ik schreef eens een stukje niet eens een 20ste zo erg als dit .
ging om een metafoor.(ging over lpg en de mrb)
en jeroen moraal ridder in het vocabulaire te zamen met zijn stormtroepen kwamen met uitspraken over hitler en weet ik nog niet wat aan zetten.
dreigement o,a, als jij het niet weg haalt dan doe wij het !
ik dacht toen al voor de 10de maal laat maar zitten sommige zijn niet helemaal helder en hebben geen leven.
maar zij denken in hun eigen bekrompoen wereldje.
en die heeft niets met volvo`s te maken
en schrijven over al die dingen iedere dag hier in het forum !
bepalen hier de rechtspraak en oordelen over alles en een ieder .
zielig gewoon.
kortom tolerantie en begrip bestaat hier niet alleen de mening en kortzichtigheid van enkele figuren tellen hier.
groet will
get a life people
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij Paula en mij mag ook hoor ben morgen in Dordrecht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helemaal mee eens.Jeroen schreef : Je kunt het inderdaad met het stuk eens zijn of niet. maar dat is niet de kern van de afkeur.
Het hoort er niet in op de volgende gronden:....
- Het is populistisch en politiek georienteerd. Het staat in de statuten dat we dat niet doen.
- Het gaat niet over onze Volvo's, zelfs niet zijdelings
De Factor 700 is nou eenmaal geen krant of opinierend blad, en al helemaal niet over dit soort zaken.
Overigens heb ik het blad alleen nog maar online in kunnen zien (wel voordat pagina 7 eruit verdween), zijn er nog meer leden die nog het niet in de brievenbus hebben?
- V700 register
- Nieuw lid
-
T,is wel goedkoper dan Post NL maar dan heb je ook wat
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
In Limburg zou je nog voor Businesspost kunnen kiezen. Ook goedkoop, maar we leveren vijf dagen per week. En hebben een dekkingsgraad van (ik schat) 95%. Maar buiten Limburg is de dekkingsgraad erg laag. Al werken we ook samen met Vanstraatenpost en Falkpost.
groetjes
Mathy