Factor nr 59 binnen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat me ook erg opvalt dat alles heel erg correct moet zijn en dat er opvallend weinig begrip is voor mensen die iets anders zien, ervaren of denken. Het woord dat door mijn gedachten schiet is krampachtig.
Het is net of alles binnen een bepaald kader moet vallen en je vooral niet daarbuiten mag gaan. Doet iemand dat wel .. dan volgt een reactie van afschuw? Voor mij is dit vreemd. Ik sta daarin duidelijk anders dan velen die hier reeds hun gedachten, mening of gevoel hebben geuit.
Jammer ... een gemiste kans. We zijn allemaal mensen die iets met elkaar delen. Er is echter veel meer dat we niet delen. Ja soms lees je iets dat je niet bevalt. So ... op naar het volgende artikel dat je misschien meer aanspreekt. Net als iemand eerder schreef ... je kunt de pagina omslaan. Moet alles zo zijn zoals JIJ wil? Zo ja ... hoe zit het dan met die ander?Heeft die dan nog een keuze?
Hetzelfde geldt voor bepaalde woorden. Een woord kan verschillende ladingen hebben. We lachen niet voor niets als je iemand hoort spreken uit een andere omgeving. Maar is het dan gelijk slecht, minder of moet iets niet kunnen?! Wie bepaald daarin de grenzen?! De zogenaamde kaders.
We kunnen stellen dat er een groep is die dit artikel niets vind. Er zijn ook mensen die juist het tegenovergestelde vinden. Hoort een dergelijk artikel in de Factor 700? Ik weet het niet. Al denk ik dat niets in het leven zwart of wit is. En dat zwart van vandaag de kleur geel van morgen kan zijn. Alles is relatief en zeer betrekkelijk. In grote lijnen denk ik dat de Factor 700 best een goed verenigingsblad is.
Ik ben er blij mee in ieder geval.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/50869 "> www.volvo700vereniging.nl/node/50869
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu snap ik er helemaal niets meer van, kun je die niet beter weghalen, niet iets om trots op te zijn. Of haal in ieder geval die pagina 7 uit de pdf file.mderijke schreef : De digitale versie is inmiddels geplaatst.
<a href="/node/50869"> www.volvo700vereniging.nl/node/50869
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik stel voor dat we de discussie over pagina 7 voortzetten in het draadje dat daartoe speciaal is geopend. En dit draadje gebruiken voor de rest van het blad. Zo hou je de discussies netjes gescheiden, maar vooral ook overzichtelijk.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groetjes Wouter
Of dit nou in een V700 clubblad moet staan vind ik ook twijfelachtig. Woordkeuze is wel wat grof en gezien de reacties van mensen op dit forum op bepaalde woorden kan ik mij voorstellen dat er nu een aantal dood op de grond liggen na het lezen van dit stukje.
Het zal mij verder niet zoveel uitmaken ik had de factor al thuis liggen en om eerlijk te zijn.. ik lees hem niet.
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Zou iemand van onze leden mij het artikel(tje?) privé willen toesturen? (zie ledenlijst)
Alvast dank!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
check je mailbox maar, daar heb ik het artikel zojuist naar toe gestuurd.
Groeten, Jan.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-