Utrecht centrum
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat een dorpspolitiek.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik heb twee nichten wonen in die stad (dames dus), daar ga ik dan maar niet meer op visite.
Onder het mom van; ik kan niet bij "U-terecht"
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, die heb ik niet getekend en dat zal er ook niet van komen. Als je een beetje de media volgt, de wetenschap, dan kan je je nooit met rationeel relevante argumenten gehinderd voelen door dit soort initiatieven. Emotioneel wel, ook ik kwam en kom graag in Utrecht-centrum n vindt eenrichtingswegen - geslotenverklaringen vervelend en dat geldt emotioneel ook voor emissie-normen. Ben van mening dat ontwikkelingen vaak niet te stoppen zijn..voortschrijdend inzicht a.h.w. Wat ik wel degelijk beroerd vindt zijn ad hoc-besluiten, nu bekend is dat scooters-brommers veel meer uitstoten dan auto-'s. Vergelijk een provinciaal stadje als A'dam-Utrecht maar eens met Peking of New Dehli.
Suggestie : maak je druk om andere zaken
Martin
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar waar het nu actueel omgaat, dat zijn alle diesel bedrijfsauto's/busjes van 7 jaar en ouder, die de gemeenteraad eerst wil gaan mijden. Dus de z.z.p.-er, de glazenwasser, de klusjesman, de marktkoopman, kleinere aanenemersbedrijfsjes die verbouwingen aan historische pandjes verrichten, etc...(!), die zijn in feite nu eerst de dupe. Dat is pas echte waanzin !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zit hier wel te lachen !geejee schreef : . Als mams met dochter gaat winkelen zit paps op een terrasje aan een heerlijk koud biertje. Alleen de kosten voor 90 minuutjes parkeertijd compenseren al ruim 3 biertjes...
Zo ist!
feit is dat als ik naar Utrecht ga ik m op een transferium zou plempen. Met de fiets is vanuit Oss net te ver namelijk.
maar het is natuurlijk van de zotte dat er zoiets gebeurt.. Dat wil ik nog wel even kwijt. Ze krijgen alleen mijn Handtekening niet. Ik pas niet helemaal in hun denkwijze en hun toon denk ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mensen protesteren, de keer erop weer, maar op gegeven moment zijn ze murw en wordt het ingevoerd. Waarna andere stden dit voorbeeld gaan volgen.
En weer is het gelukt om regeltjes op te stellen om een kleine groep hun plezier te ontnemen.
Wat een (zielig) land zijn we toch aan het worden...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-