Utrecht centrum

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2013 18:18 #1099153 door V700 register
Utrecht centrum is gemaakt door V700 register
Zijn er al hier mensen die de peitie hebben getekend om dat idiote plan van de gemeente Utrecht, ten minste naar een referendum te krijgen om eens en voor altijd dit idee, om "oude" vrij centrum te krijgen.

Wat een dorpspolitiek.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2013 00:28 #1394981 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Vraag
Ik had in het vorige draadje hierover de vraag gesteld of het zin had hiervoor te tekenen; ik ben immers ook geen inwoner van Uterech...
Ik heb twee nichten wonen in die stad (dames dus), daar ga ik dan maar niet meer op visite.
Onder het mom van; ik kan niet bij "U-terecht"

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2013 10:41 #1394985 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic petitie
Paul,
Nee, die heb ik niet getekend en dat zal er ook niet van komen. Als je een beetje de media volgt, de wetenschap, dan kan je je nooit met rationeel relevante argumenten gehinderd voelen door dit soort initiatieven. Emotioneel wel, ook ik kwam en kom graag in Utrecht-centrum n vindt eenrichtingswegen - geslotenverklaringen vervelend en dat geldt emotioneel ook voor emissie-normen. Ben van mening dat ontwikkelingen vaak niet te stoppen zijn..voortschrijdend inzicht a.h.w. Wat ik wel degelijk beroerd vindt zijn ad hoc-besluiten, nu bekend is dat scooters-brommers veel meer uitstoten dan auto-'s. Vergelijk een provinciaal stadje als A'dam-Utrecht maar eens met Peking of New Dehli.
Suggestie : maak je druk om andere zaken

Martin

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2013 10:58 #1394986 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Referendum
Ik ben ook nooit zo voor dat soort acties, maar heel concreet betekent dat dat ik straks met de Volvo niet meer zo makkelijk boodschappen kan doen of naar de andere kant van de stad kan rijden. De gemeente Utrecht kennende wordt zo´n zone daarna uitgebreid en wat later kan ik mijn Volvo verkopen. Zo gaat dat namelijk ook met het invoeren van parkeervergunningen. Is nu nog allemaal wat ver weg, maar zoiets kan je maar beter in de kiem smoren.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2013 16:17 #1394997 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Woon zelf in Utrecht
Persoonlijk wil ik niet eens met de auto de stad in. Lekker met de fiets. Als mams met dochter gaat winkelen zit paps op een terrasje aan een heerlijk koud biertje. Alleen de kosten voor 90 minuutjes parkeertijd compenseren al ruim 3 biertjes...
Maar waar het nu actueel omgaat, dat zijn alle diesel bedrijfsauto's/busjes van 7 jaar en ouder, die de gemeenteraad eerst wil gaan mijden. Dus de z.z.p.-er, de glazenwasser, de klusjesman, de marktkoopman, kleinere aanenemersbedrijfsjes die verbouwingen aan historische pandjes verrichten, etc...(!), die zijn in feite nu eerst de dupe. Dat is pas echte waanzin !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2013 19:01 #1395004 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic GL

geejee schreef : . Als mams met dochter gaat winkelen zit paps op een terrasje aan een heerlijk koud biertje. Alleen de kosten voor 90 minuutjes parkeertijd compenseren al ruim 3 biertjes...

Ik zit hier wel te lachen !
Zo ist!
feit is dat als ik naar Utrecht ga ik m op een transferium zou plempen. Met de fiets is vanuit Oss net te ver namelijk.
maar het is natuurlijk van de zotte dat er zoiets gebeurt.. Dat wil ik nog wel even kwijt. Ze krijgen alleen mijn Handtekening niet. Ik pas niet helemaal in hun denkwijze en hun toon denk ik.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2013 20:07 #1395008 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dit is al het zoveelste
Dit is al het zoveelste schot voor de boeg in Utrecht om dit vand e grond te krijgen.
Mensen protesteren, de keer erop weer, maar op gegeven moment zijn ze murw en wordt het ingevoerd. Waarna andere stden dit voorbeeld gaan volgen.
En weer is het gelukt om regeltjes op te stellen om een kleine groep hun plezier te ontnemen.
Wat een (zielig) land zijn we toch aan het worden...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2013 20:59 #1395014 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lucht
sja, dat roet in het eten gooien nemen ze wel erg serieus hier in Utrecht. Ik dacht dat we er met de nieuwe oldtimer regeling wel waren maar nee... Het is niet anders.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2013 22:32 #1395024 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mag
ik een domme vraag stellen ?
Wie wilt er eigenlijk überhaupt naar Utrecht ?

:) :) :)

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2013 22:50 #1395025 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Vragen staat vrij op het forum.
Dirk,
De Trein(en) & Bus(sen) uit Nijmegen e.o. komen al decennia lang graag naar Utrecht .... . Best gezellig, is de "bob" ook overbodig... ...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC