geslaagde VKB beurs
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En tja, geld stoppen in een 940 is eigenlijk water naar de zee dragen, dat geld ben je zo goed als kwijt. Van de andere kant, als het je hobby is en het er financieel af kan, waarom niet?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is ook nooit mijn bedoeling geweest om de auto op te knappen en met winst te verkopen. Dit is ook niet te doen.
De bedoeling was om een snelle en (naar mijn smaak) mooie unieke auto te maken. Dit is naar mijn mening redelijk goed gelukt.
m.v.g. Mats
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Mats schreef : Het is een 960
Het is ook nooit mijn bedoeling geweest om de auto op te knappen en met winst te verkopen. Dit is ook niet te doen.
De bedoeling was om een snelle en (naar mijn smaak) mooie unieke auto te maken. Dit is naar mijn mening redelijk goed gelukt.
m.v.g. Mats
Jij hebt achterruiten gemonteerd van een latere, >1996, 945 zie ik.
Dat voornemen heb ik ook.
Nog aandachtspuntjes? Of gewoon de opgelaste bevestegingpunten voor de sierlijstklemmen verwijderen en de nieuwe ruit waar de lijst aan vast zit er in plakken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aan de achterruiten is bij mijn weten nooit iets gebeurd, deze zaten er al in toen ik de auto kocht. Op de ruiten staat ook het bouwjaar vermeld, dus ik neem aan dat het de originele zijn.
m.v.g. Mats
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wytze schreef :
Mats schreef : Het is een 960
m.v.g. Mats
Jij hebt achterruiten gemonteerd van een latere, >1996, 945 zie ik.
Dat voornemen heb ik ook.
Nog aandachtspuntjes? Of gewoon de opgelaste bevestegingpunten voor de sierlijstklemmen verwijderen en de nieuwe ruit waar de lijst aan vast zit er in plakken.
Met je duim en wijsvinger kan je inzoomen. iPad toch?
Zie daar, de traditionele lijsten.
Overigens, gaat u er met mijn plan vandoor?
Gepost met mijn IPad Ltd.edition Pro9.1