geslaagde VKB beurs
- V700 register
- Nieuw lid
-
De mijne is ook te koop: 13.950 euro, helemaal origineel af fabriek, nog geen 4 ton gelopen.
Wel originele plus kit en de originele metertjes. En nieuwe hemel.
Maar die is dan ook niet zo mooi als deze. Ik vind m geweldig. (zonder grapje)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Ook de voeten worden na een paar uur slenteren prima beurs
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ga even zitten en neem een drankje en een pilletje
Heb de beste man gesproken en tja het is geen doorsnee auto meer.
Of ie het waard is heb ik geen verstand van, bijzonder is ie wel!
- V700 register
- Nieuw lid
-
W&G heb ik zelf gezien. Vorig jaar stond er een stand (misschien was het Nordicar, weet niet zeker), met alleen een partij oliefilters, achtetlichten, spiraalveren, vloermatten, koplampglazen enz. Allemaal nieuw spul voor 900/700 en V70. Ik heb ze vaker gezien maar dit jaar niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is dat niet Estate Services?robertm schreef : Nee,
W&G heb ik zelf gezien. Vorig jaar stond er een stand (misschien was het Nordicar, weet niet zeker), met alleen een partij oliefilters, achtetlichten, spiraalveren, vloermatten, koplampglazen enz. Allemaal nieuw spul voor 900/700 en V70. Ik heb ze vaker gezien maar dit jaar niet.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Die heb ik niet gezien of ben ik erlangs gelopen zonder door te hebben dat ze er waren.Michael Oud schreef :
Is dat niet Estate Services?robertm schreef : Nee,
- V700 register
- Nieuw lid
-
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
A_A schreef : @Jeroen, Ga even zitten en neem een drankje en een pilletje
Heb de beste man gesproken en tja het is geen doorsnee auto meer. Of ie het waard is heb ik geen verstand van, bijzonder is ie wel!
Ik heb hem dus ook van dicht bij bekeken en 8800 is veel geld maar gezien de afwerking e.d. een plaatje en als ik 2 jaar verder ben dan heb ik zo ie zo de helft van die 8800 al in mijn 940 zitten en dan nog ben ik nog lang niet zo ver als die van Mats. Maar dit is idd een liefhebbers auto en zal niet 123 verkocht worden voor die prijs en dan moet je je als verkoper ook realiseren en accepteren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik doe hem weg omdat ik nu keuzes moet maken en het is of de ene auto of de andere. Ik kies voor mijn 960 omdat de andere auto financieel aantrekkelijker is.
En over de auto, er zit ongeveer het dubbele van de vraagprijs aan onderdelen op, dit is exclusief arbeid en spuitwerk..
m.v.g. Mats
- V700 register
- Nieuw lid
-
ja dat krijg jeMats schreef :
Er zit ongeveer het dubbele van de vraagprijs aan onderdelen op, dit is exclusief arbeid en spuitwerk..
m.v.g. Mats
een investering is het niet altijd waard. zo gaat dat met "klassiekers"