Zo heb je een schuifdak en zo niet meer

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2013 10:59 #1392207 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic TNX!
TNX!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-08-2013 12:02 #1392210 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic vindt het wel prettig een schuifdak

Janneman schreef : Ik heb mijn 240 10 jaar gehad en mijn 940 al weer 9. Beide met een schuifkanteldak. Beide een keer gekeken of het werkte.
Maar gebruiken? Vind het helemaal niks, of de zon op je bol of een hoop wind langs je kop. Nee laat maar...

Ik heb een schuifdak in mijn opel admiral met een wind deflector en dat helpt echt tegen het wind geruis. Oke het is er wel maar stukken minder als je een raam naar beneden doet. Ik vind en zeker bij een echte klassieker een schuifdak een aanvulling voor je auto. Zaak is alleen om het wel in de gaten te blijven houden of het zaakje ook waterdicht blijft en dat is vaak het probleem.
Vroeger had men geen airco, was wel een optie in de admiral maar heel duur. Bij de A-stijl zit een rooster en als je die open zet en in combinatie met het open dak dan voel je in de zomer koele rijwind langs je benen zo naar boven getrokken worden door het vacuum wat het opendak veroorzaakte.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam