ZWAAAAAAI!
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
25-05-2013 00:33 #1387961
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Ik snap je Willem
Maar er zijn nu eenmaal kantelpunten.
Die worden gedefinieerd door het door ons gekozen parlement binnen de financiële kaders die er zijn.
Eerst was alles vanaf 25 jaar vrij. Toen kwam de overgang naar 30 jaar, met de overgangregeling nummer 1.
En toen dat ook nog steeds uit de hand liep, en bleek geen oplossing te zijn voor de wildgroei van dagelijks gebruik, heeft men alles wat al vrij was, dus wel 87 en niet 88, in overgangsregeling 2 gestopt per 1-1-2014.
Ik ben wel heel benieuwd wat er nu gebeurt met de wagens die na 1-1-2014 worden geïmporteerd en van 1987 of ouder zijn. Gaan die benzine wagens nu in de overgangsregeling?
Die worden gedefinieerd door het door ons gekozen parlement binnen de financiële kaders die er zijn.
Eerst was alles vanaf 25 jaar vrij. Toen kwam de overgang naar 30 jaar, met de overgangregeling nummer 1.
En toen dat ook nog steeds uit de hand liep, en bleek geen oplossing te zijn voor de wildgroei van dagelijks gebruik, heeft men alles wat al vrij was, dus wel 87 en niet 88, in overgangsregeling 2 gestopt per 1-1-2014.
Ik ben wel heel benieuwd wat er nu gebeurt met de wagens die na 1-1-2014 worden geïmporteerd en van 1987 of ouder zijn. Gaan die benzine wagens nu in de overgangsregeling?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2013 20:30 #1387994
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En kun je straks met een
En kun je straks met een wagen die in de overgangsregeling valt in de wintermaanden wel rijden door dan gewoon 1 kwartaal extra belasting te betalen?
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-05-2013 21:09 #1387996
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Nee
Het is niet zo moeiljik jongens...Wil je in de Winter maanden Wel rijden, dan moet je voor een vol jaar, de volle mep betalen. Wil je niet in de Winter maanden rijden, dan mag je 9 maanden rijden voor 120 euro.
Groeten,Gerben
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2013 21:21 #1387999
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weekers niet zo slim
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
25-05-2013 22:50 #1388008
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Nene Fred, hij wil definitief de liefhebbers onderscheiden van
Nene Fred, hij wil definitief de liefhebbers onderscheiden van de dagelijkse rijder voor 365 dagen.
Denk dat dat ook een van de voordeeltjes is van de deal die de fehac en anderen, uitonderhandeld hebben.
De echte liefhebbers rijden er immers weinig tot niet mee in de winter. Dat zou de redenatie of voorwaarde geweest kunnen zijn om een overgangsregeling te treffen.
Denk dat dat ook een van de voordeeltjes is van de deal die de fehac en anderen, uitonderhandeld hebben.
De echte liefhebbers rijden er immers weinig tot niet mee in de winter. Dat zou de redenatie of voorwaarde geweest kunnen zijn om een overgangsregeling te treffen.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2013 23:40 #1388011
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Maar mijn geliefde dieseldampende Rudolph TDA van 86 gaat uiteraard dan geschorst worden. Maar die kan ik dan toch gewoon voor die 3 winter-maanden weer aanmelden voor het volle tarief...?
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic ja..., dat klopt helemaal.
Maar mijn geliefde dieseldampende Rudolph TDA van 86 gaat uiteraard dan geschorst worden. Maar die kan ik dan toch gewoon voor die 3 winter-maanden weer aanmelden voor het volle tarief...?
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
26-05-2013 02:47 #1388017
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Tuurlijk kan dat.
Ik rijdt mijn cabrio ook alleen in de zomer en schors em daarbuiten.
Dat is een normale en legitime mogelijkheid binnen de regelgeving.
Dat is een normale en legitime mogelijkheid binnen de regelgeving.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2013 02:58 #1388019
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Drukte
Het gaat druk worden bij de Primera winkels, nu de Postkantoren allemaal weg gesaneerd zijn................
Hele rijen mensen met een V700 T-shirt aan
Hele rijen mensen met een V700 T-shirt aan
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2013 15:36 #1388053
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic goeie !
Da's `n goeie hint. Vraagje erbij: Kun je nu al een schorsing inzetten voor 1 jan. '2014 a.s.? (uiteraard nog wel even afwachten tot de goed-/afkeuring v/d kamer er is)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2013 12:49 #1388204
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schorsen (en ontschorsen)
Schorsen (en ontschorsen) kun je gewoon thuis vanachter je PC.
De rij bij de Primera is er voornamelijk nog voor overschrijven van het kenteken.
Of je moet de rij van de Primera de voorkeur geven boven je eigen PC natuurlijk.
De rij bij de Primera is er voornamelijk nog voor overschrijven van het kenteken.
Of je moet de rij van de Primera de voorkeur geven boven je eigen PC natuurlijk.
Moderators: Jerry Stam