trekhaakbalkrubber in 3D printen?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Deze werd door een particulier als een gebruikt object aangeboden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
GroetenTed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
idd omdat ie al beschadigd is en omdat ie zo slecht of niet verkrijgbaar is.Ben hem laatst in de carwash kwijtgeraakt en met nogal wat moeite teruggevonden.Ik wil dus graag een nieuwe nette/reserve.Kost dat veel tijd zo,n printerfile maken?
@ Ted,
jij bedoeld de trekhaakdop, die hebben ze idd bij Volvo-plaza met volvo opdruk.ik bedoel de trekhaakBALKdop met het volvo logo in relief, die hebben ze niet.
groet Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar dat vind ik dan ook leuk om uit te proberen. Ik denk dat ie 3 uur bezig is om te printen, dus zo'n 1,8 kW aan stroom kost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oke leuk, we gaan even verder per pb, hoe dat rubber bij jou komt, of laten we even bellen...Boy Bakhuys schreef : dus ook de tijd om dat te tekenen. De letters zijn het meeste werk, maar ik vind het ook leuk om een nieuw speeltje uit te proberen, Speciale manier van foto's maken en dan een 3D file van laten maken. Die hoeft dan alleen nog gesliced te worden (de tekening in plakjes verdelen)
maar dat vind ik dan ook leuk om uit te proberen. Ik denk dat ie 3 uur bezig is om te printen, dus zo'n 1,8 kW aan stroom kost
groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zit een beetje op de grens van genomineerd te worden voor : "Help, mijn man heeft een hobby" (of liever gezegd, véél teveel:-D
Als je maar lol hebt..
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-