trekhaakbalkrubber in 3D printen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
wie kan dat ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Fred Schukkink (GAST)
- Nieuw lid
-
Overigens zweert Judith, mijn partner, al jaren bij een dop van de slagroomspuitbus.
En wat kost nu een bus slagroom, ik moet van haar vermelden, voor de humor, dat het wel de dop is die er uitziet als een toefje slagroom.
Volgens haar net zoiets als de kers op de taart.
Groet Fred
- V700 register
- Nieuw lid
-
staat namelijk trekhaakBALKrubber.
en die zul je niet snel vinden eerder op een sloop.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
geejee schreef : Is i.d.d. niet aan te komen! Zoek zelf ook al jaren, zelfs op Tradera nog nooit tegengekomen. (wel die mooie "3-hoek" die er weer boven op hoort
Je bedoelt dat je die driehoek bij Tradera hebt kunnen bemachtigen? Kun je daarover wat meer info met mij/ons delen?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Dit heb ik in een eerder draadje beschreven. Via Tradera, niet bij Tradera. Er is toen ook een foto bijgeplaatst. Kan het even niet zo snel vinden.
(Toevoeging: Willem, zojuist wel gevonden. Het was naar aanleiding van een vraag van jezelf. De foto heb ik toen naar jou gestuurd, jij hebt hem vervolgens geplaats. Nu staat er een "rood" kruisje zonder de foto.)
- André Struis
- Nieuw lid
-
Al zal het niet meevallen een dop te vinden voor koker-profiel met een dergelijke wanddikte.
- V700 register
- Nieuw lid
-
geejee schreef : Willem,
Dit heb ik in een eerder draadje beschreven. Via Tradera, niet bij Tradera. Er is toen ook een foto bijgeplaatst. Kan het even niet zo snel vinden.
(Toevoeging: Willem, zojuist wel gevonden. Het was naar aanleiding van een vraag van jezelf. De foto heb ik toen naar jou gestuurd, jij hebt hem vervolgens geplaats. Nu staat er een "rood" kruisje zonder de foto.)
Dat klopt ja, dat ik daar over had geinformeerd. Ik wist niet meer dat jij dat was. Maar is daar nog via Tradera aan te komen dan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
waarom wil je deze vervangen? Omdat ie beschadigd is? Als je mij dat ding kunt bezorgen, zal ik er een tekening en/of *.stl file (dat is het 3D file wat je nodig hebt om hem te kunnen 3D- printen of frezen) van maken.
3D-prints blijven echter altijd voorzien van een laagjespatroon die afhankelijk van het ontwerp of de printrichting meer of minder zichtbaar zijn.
Het is natuurlijk altijd mooier dan een zwart gat in een koker. Mijn printer is pas na half mei klaar, voor die tijd kun je met die files naar een Fablab toe gaan, voor nop in een 3D printer laden, een kop koffie er bij nemen en de wachttijd vullen met gezellige praatjes, het gewicht in grammen in duppies betalen en weer huiswaarts gaan.
Ik schat het ding op een gram of 50 dus dat is dan 5 euro als je je vrije ochtend en mijn tekenwerk niet meerekent. Dat is natuurlijk dit onderstrepen....
Waarom zo'n moeilijk en duur proces ingaan