Waarom kan iemand G&*%^&& nou niet met z'n poten van andermans spullen afblijven.
- Jan Huijsmans
-
- Nieuw lid
-
Dat zou 'm bij mij per direct een aangifte 'verplaten plek na ongeluk' opleveren. Dergelijk asociaal gedrag mag wat mij betreft zo zwaar mogelijk beboet worden.geejee schreef : O ja, ook nog zoiets. Gisterenavond zit mijn echtgenote, netjes geparkeerd op onze dochter te wachten. Terwijl ze met mij aan het telefoneren is, schudt ze ineens door elkaar..., kijkt in de spiegel en ziet dat er een Golf tdi aan het inparkeren is. Toen NOG een keer...BANG! Die kerel verblikt of verbloost niet, stapt met een 'dame' en 2 kids uit en lopen zo weg.... Zonder maar één excuses te maken, terwijl hij mijn vrouw recht in de ogen keek. (gelukkig geen schade verder door de trekhaak) Wat een mentaliteit...!
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is het niet ook denkbaar dat een auto tegen de jouwe is aangereden, die die schade kan hebben veroorzaakt?
Groet,
Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat je alleen maar een beetje verdrietig wordt.940limited schreef : Hallo allemaal,
Gisteravond teruggekomen uit Eindhoven (tombo weet waarschijnlijk wel waar ik was), auto weer opgehaald op de carpoolplaats en lekker naar huis.
Tot nu toe niks aan de hand, auto (zoals altijd) nog even bekeken. Ze staat weer mooi op d'r pootjes (afgelopen week nieuwe schokdempers eronder gezet).
Lekker gaan slapen, vanochtend met de kids naar de manege. Kom ik bij de auto, en nu komt het: spiegel ingeklapt, te overzien, en een dikke kras van voor tot achter over de auto.
En dan wordt ik toch een beetje verdrietig, doen mensen als wij de moeite om hun geliefde vervoersmiddel mooi en netje te houden, komt er 1 of andere knuppel die het nodig vindt om de boel even bij te werken. Maandag de verzekering maar even bellen. Ik ben vanmiddag bij de spuiter geweest om te vragen wat het ongeveer kost,(hij was toevallig bezig vendaag) ik moet toch rekening op 1500 euro.
Ben je weer klaar mee, geeft je toch een beetje een k gevoel bij dit weekend.
Dit wou ik even kwijt
Wouter
Bij mij waren en wel andere gedachten en gevoelens naar boven gekomen.
Maar ze zouden alleen wel met respect uitgesproken zijn.
Dit laatste even erbij i.v.m. een ander topic.
John
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
De genoegens van een buurt met veel kinderen.
Tja.
Nu heb ik een paar weken terug zelf de diepse kras gemaakt, ik liep in het stikdonker naar mijn auto met de sleutel in de hand en ipv achter de auto langs te lopen, loop ik zo tegen de C stijl op met de sleutel voor uit gestoken.
Tja. Maar goed, dan doe ik dat zelf.
Blijft gewoon vervelend als mensen gewoon om niks zo'n kras maken!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Fijn om te lezen dat iedereen meeleeft, als ik het hier in de buurt vertel moet ik me niet aanstellen het is toch al zo'n oude bak.
Ze kunnen zich niet voorstellen dat "zo'n oude bak" heel veel voor iemand kan betekenen.
@ geejee, Ik ben met m'n spiegels in de normale stand naar huis gereden en toen ik 's ochtends bij de auto kwam was er 1 van de spiegels (en nog een heleboel andere spiegels in de straat) door iemand anders hardhandig voor me ingeklapt.
@ Lieme huib, Vandalisme wordt volgens de polis wel gedekt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Schade aan de leasebak wordt direct hersteld zonder kosten voor de "eigenaar". Een kras of deuk maakt dus niet uit. Missdchien wordt er teveel vanuit die luxepositie gedacht en realiseert men zich niet dat die kras bij een ander echt "zeer" kan doen.
En jawel, ook ik woon in een kinderfietsrijke buurt. Naarmate de koters groter worden komen ook de krassen steeds hoger te zitten...verder is onze straat een shortcut naar de stad. Dat heeft me ook al twee keer een afgetrapte buitenspiegel gekost.
irritant. ik heb besloten de krassen maar te laten voor wat ze zijn. Het scheelt een hoop ergernis.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De meeste leasemaatschappijen (en werkgevers) rekenen een eigen risico van 150 euro per(!) (schade)geval.Ad van Houdt schreef : Schade aan de leasebak wordt direct hersteld zonder kosten voor de "eigenaar".
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder is het uiterst vervelend dat ze je hiermee hebben opgescheept elke schade aan je geliefde auto is gewoonweg uiterst vervelend en hoop voor je dat het redelijk makkelijk hersteld kan worden.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kost dus wel wat jaartjes extra premie om de krassen te laten wegwerken.
Laat dan maar zitten, ik koop wel een polijstmachine of iets dergelijks.......