Waarom kan iemand G&*%^&& nou niet met z'n poten van andermans spullen afblijven.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2013 18:45 #1097268 door V700 register
Hallo allemaal,
Gisteravond teruggekomen uit Eindhoven (tombo weet waarschijnlijk wel waar ik was), auto weer opgehaald op de carpoolplaats en lekker naar huis.
Tot nu toe niks aan de hand, auto (zoals altijd) nog even bekeken. Ze staat weer mooi op d'r pootjes (afgelopen week nieuwe schokdempers eronder gezet).
Lekker gaan slapen, vanochtend met de kids naar de manege. Kom ik bij de auto, en nu komt het: spiegel ingeklapt, te overzien, en een dikke kras van voor tot achter over de auto.
En dan wordt ik toch een beetje verdrietig, doen mensen als wij de moeite om hun geliefde vervoersmiddel mooi en netje te houden, komt er 1 of andere knuppel die het nodig vindt om de boel even bij te werken. Maandag de verzekering maar even bellen. Ik ben vanmiddag bij de spuiter geweest om te vragen wat het ongeveer kost,(hij was toevallig bezig vendaag) ik moet toch rekening op 1500 euro.
Ben je weer klaar mee, geeft je toch een beetje een k gevoel bij dit weekend.
Dit wou ik even kwijt
Wouter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2013 19:44 #1385050 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schade
Wouter, slecht voor het gemoed en voor de portemonnee. Het woord 'ergerlijk' is te zacht uitgedrukt voor zulk soort hufterig gedrag. Voel met je mee.Tijd voor zo'n Russisch cameraatje op het dashbord en dan liefst ook 's nachts werkend. Ik begrijp dat er juist in Brabant veel van verkocht worden. Reden?
Sterkte,
groet, Frans (lid 555, V90 '97).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2013 19:47 #1385051 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic That sucks bigtime!
Dat is fors balen! Helaas komt het steeds vaker voor in ons fraaie landje. Ik zou wel aangifte doen, je weet maar nooit.
Is de kras zo diep dat er werkelijk spuitwerk aan te pas moet komen? Ik hoop voor je dat je het kunt wegpoetsen.
Sterkte en probeer toch te genieten van het lekkere weer.
Groet,
Marcel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2013 19:50 #1385052 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Brabant
Dit was niet in brabant, ik was uit eindhoven thuisgekomen in het wonderschone en rustige drenthe.........
Maar ja, klojo's heb je overal nietwaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2013 20:00 #1385053 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kras
Kras is dusdanig diep dat ie door de onderlaag heen is. Aangifte bij de politie is al gedaan, en ik heb 'm ook doorgegeven bij de verzekering.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2013 20:15 #1385054 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Probeer het waarborgvonds even.. heb je een getuige ? ( dit mag familie zijn ).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2013 20:35 #1385056 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen getuige
Helaas, geen getuige het is midden in de nacht gebeurt. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2013 22:05 #1385070 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vervelend
ow wat vervelend (en herkenbaar); ik laat het niet eens meer 'maken' want duur en extra zuur als er weer zo'n gast met sleutels langsloopt...

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2013 22:24 #1385071 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Nachtmerries, maar...

Hey Wouter,
Zoals ik het lees ben je dus met een ingeklapte spiegel naar huis gereden....(vanuit Eindhoven). Zou het dan niet bij je thuis of bij de manege gebeurd kunnen zijn...
Of lees ik niet goed...? Maar dat maakt verder niet uit, alleen al dat hufterig gedrag.
Het zijn inderdaad nachtmerries, ben het helemaal met je eens. Het is in feite te gek voor woorden. Onze s90 (momenteel geschorst) en 760 nemen we alleen met uitzondering mee, alleen al door het feit dat je ze nergens durft achter te laten. De 2 Estates, waarde van 2 fietsen, moeten de 2 dames hiervoor in het dagelijks gebruik vervangen. Daar hoeven we niet zo bang voor te zijn.
I.d.d., te gek voor woorden.
O ja, ook nog zoiets. Gisterenavond zit mijn echtgenote, netjes geparkeerd op onze dochter te wachten. Terwijl ze met mij aan het telefoneren is, schudt ze ineens door elkaar..., kijkt in de spiegel en ziet dat er een Golf tdi aan het inparkeren is. Toen NOG een keer...BANG! Die kerel verblikt of verbloost niet, stapt met een 'dame' en 2 kids uit en lopen zo weg.... Zonder maar één excuses te maken, terwijl hij mijn vrouw recht in de ogen keek. (gelukkig geen schade verder door de trekhaak) Wat een mentaliteit...!
Sterkte!

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-04-2013 01:41 #1385074 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic zucht
Het verbaast me dat dit krassen nog steeds gebeurt. Dacht dat dit jaren 90 criminaliteit was. Niet dus. Laatst ook al Bas van Putten (Autoweek) met z'n recent aangeschafte S90 met 178000 km. Kon ook meteen naar de spuiter..... ZUCHT

Moderators: Jerry Stam