960 executive bij Zaltbommel. Wie bent u?

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-03-2013 22:21 #1383230 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic andersom.
Ik zwaai meestal niet naar Volvo rijders, ze zwaaien altijd wel naar mij...omgedraaide wereld hier in vergelijking met Rob. Ik ben dan wel zo beleefd om terug te zwaaien :-)
Groeten,Gerben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2013 22:23 #1383232 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha

Chilm schreef :

Tombo schreef : Als ik ze dan inhaal en ze zien de prancing moose badge, wilt dat soms resulteren in een sprintje :P altijd leuk om met 2 vlotte bakstenen ff te trappen :)

Ik haal vaak auto's in met een prancing horse badge, is heel vervelend dat je dan steeds verliest rofl.

Haha, is mij met de motor welgeteld 1x bijna gelukt (lees, bij de 240 ben ik maar afgehaakt, ging mij iets te snel)

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2013 00:41 #1383243 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Vrouwen
Mijn vrouw rijdt ook de meeste Km's met de Volvo.
Vlgs haar wordt er welles gezwaaid/duim omhoog enz.
Wie was dat dan? Wat voor auto reed die persoon?
Ja hallo, een grijze/blauwe/rooie, dat moet je me niet vragen, laat staan een merk...............
Ik geloof dat ze een 200 van een 700/900 kan onderscheiden, maar veel verder gaat het niet........
Opmerkingen zoals; bij die Volvo van Elly komt de TomTom als je hem start, uit het dashboard omhoog.........is dat bij ons ook niet handig?
Ja Elly rijdt een XC70 tractor.

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2013 00:54 #1383244 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Re.................

Ziko schreef : Dit is precies de reden waarom ik lid-af ben van deze vereniging

Dat is dan weer vreemd. Het lid zijn van de vereniging heeft als voordeel oa de sleuteldagen en dàn heb je daar dit kinderachtige gedoe niet.1 ding valt wel op na bijna 15jr betalend lid te zijn; 90% van de mensen die hier op het forum het hoogste woord hebben(de 'raddraaiers' zak maar zeggen) zie je nooit op een sleuteldag.(laat staan horen...)Maar Ziko, dàt heb je dus opgezegd en nu blijf je op het gratis forum zitten waar  het juist de hele tijd escaleerd.......Dat snap ik dan weer niet Om van dit gezeik af te zijn zou je beter je account in de kliko kunnen gooien(net als de anderen die deze mening delen. Maar goed, we leven in een vrij land dus 'suit yourself'
Het zou helpen als je voor dit forum moest betalen(om escalatie te voorkomen)     Het zou een drempeltje opwerpen....Maarja, dat zou dan weer de DrupAl zijn die de emmer doet overlopen en dat zou ik zelf ook niet doen.

Om nog even ontopic te blijven. Ik kom dagelijks tuussen Uden en Cuijk een 965 tegen ( ..-xs-...) maar die man kijkt ook niet op of om en niet hij alleen maar 9 van de 10 ziet helemaal niks, laat staan een tegenligger. Wel mensen met een 200 serie, die kijken en groeten(en ik terug )

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2013 01:18 #1383247 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Amen
Ook al jaaaren betalend lid, weet niet wat ik op een sleuteldag moet doen.................doe alles in eigen beheer.
Vergaderingen enz heb ik ook de schurft aan.
Heb al veel van de blaaskaken voorbij zien komen, vallen dood over een dubbeltje, zijn te krenterig om eens per jaar een lid maatschap te betalen.
En als je een keer een opmerking maakt, krijg je een PB of mail "op poten"

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2013 01:23 #1383248 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic k en k
Hallo Andre

struis schreef : ... weet niet wat ik op een sleuteldag moet doen.................doe alles in eigen beheer.

Ook het kletsen en de koffie?  Vooral de sleuteldag in Gemert is, naast het sleutelen, ook erg leuk als je alleen voor de koffie en de klets komt.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2013 08:14 #1383249 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als ik met mijn 144 onderweg
Als ik met mijn 144 onderweg ben zwaai ik standaard naar elke ouwe Volvo, meestal wordt er vrolijk teruggewuifd.
'Onze' bakstenen beginnen op leeftijd te komen en stilaan zie je ze ook steeds minder. Wordt het misschien tijd dat we ook maar naar elkaar gaan zwaaien?
Alhoewel, gezien dit topic, denk dat we daar nog niet aan toe zijn.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2013 08:48 #1383252 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik hou vol hoor!
Ik kijk altijd even of de bestuurder open staat voor zwaaien oid :)
Is toch leuk!
Net als sleuteldagen, vind ik ook zo leuk!
En ja veel dingen kunnen thuis ook wel, maar op zo'n dag is het voor een goed bedoelend ict'r als mij best handig als iemand even wat aanwijzingen geeft.

• Lex Stax (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2013 08:54 #1383253 door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Als ik met de 240 op pad
Als ik met de 240 op pad ben, zwaai ik ook altijd naar andere 240's. Ze zwaaien bijna altijd terug. Gezellig. Net als motorrijders.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2013 09:01 #1383255 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Laatst
Ik kwam laatst een wat aangepaste C70 van t oude type tegen. Dat is op een S90 rijder na de eerste die iets van volvo enthousiasme liet blijken door even te groeten.

De executive rijder herkende me niet omdat ik met n vrachtwagen reed.

Moderators: Jerry Stam